برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸ | Gopro Hero 8

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸ | Gopro Hero 8

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸ | Gopro Hero 8

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸ | Gopro Hero 8

GoPro Hero 8 یکی از بهترین دوربین های ورزشی موجود در بازار است که توسط کمپانی معروف GoPro طراحی و تولید شده است. این محصول جایگزین سری 7 دوربین های ورزشی این شرکت می باشد که جهش عظیمی در تولید دوربین های ورزشی داشته است. از ویژگی های بارز نسل قبل تثبیت کننده پیشرفته آن بود که در GoPro Hero 8 به روز شد و نسل دوم آن در این دوربین به کار رفته است. HyperSmooth 2.0 که نام این فناوری است به طور موثر اثرات لرزش را خنثی می کند و ویدیویی روان و روان را به شما ارائه می دهد. استفاده از این استابلایزر باعث سهولت کار با محصول و کیفیت بهتر تولید آن می شود. همچنین کاربران را از استفاده از گیمبال بی نیاز می کند.

اما یکی از مهم ترین ویژگی های Hero 8 که در نسل های قبلی وجود نداشت استفاده از پایه سر است که در قسمت پایینی دوربین تعبیه شده است. استفاده از این پایه به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به استفاده از قاب یا کاور برای دوربین آن را به سایر تجهیزات و لوازم جانبی متصل کرده و شروع به عکاسی کنید. این پایه ها تاشو هستند و در مواقعی که به آنها نیاز ندارید در قسمت پایین بدنه قرار می گیرند. همچنین درب باتری نیز با تغییرات طراحی همراه شده است که امکان تعویض باتری را با سهولت بیشتری ممکن کرده است.

GoPro Hero 8 می تواند ویدیوهایی با حداکثر وضوح 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. همچنین کیفیت 1080p و 240 فریم بر ثانیه را برای فیلمبرداری اسلوموشن در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین می توانید از وضوح دوربین 12 مگاسایت مای برای عکس برداری استفاده کنید. علاوه بر این Hero 8 توانایی عکاسی مداوم تا 30 فریم بر ثانیه را دارد که برای یک دوربین ورزشی گزینه ای مهم و کاربردی خواهد بود. از دیگر قابلیت های عکاسی این دوربین می توان به قابلیت ثبت تصاویر HDR اشاره کرد. عکاسی با این دوربین حالتی به نام LiveBurst دارد که از 1.5 ثانیه قبل تا 1.5 ثانیه بعد از لحظه عکسبرداری توسط دوربین ضبط می شود. به این ترتیب می توانید از بین تصاویر ذخیره شده مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

Hero 8 قابلیت ضبط تایم لپس با کیفیت 4K را دارد و حالت خاصی به نام Night-Lapse برای ضبط ویدیوهای تایم لپس در شب دارد. همچنین زاویه دید دوربین شامل به روز رسانی است و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین را بین سه فاصله کانونی 24.4 16.5 و 15.1 میلی متر انتخاب کنید.

بدنه دوربین GoPro Hero 8 ضد آب است و می توانید بدون استفاده از قاب و قاب ضد آب تا عمق 10 متری از آن استفاده کنید. این دوربین مانند نسل قبلی خود دارای قابلیت کنترل صوتی و قابلیت اشتراک گذاری مستقیم ویدئو در فیسبوک است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸ | Gopro Hero 8" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸ | Gopro Hero 8"، کلیک کنید.