وزیر دفاع آمریکا: همچنان مخالف هرگونه عملیات نظامی گسترده در رفح هستیم

به گزارش فیچینو به نقل از فیچینو، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز چهارشنبه با بیان اینکه کشورش کاملاً به «حق اسراییل» برای دفاع از خود متعهد است، تصریح کرد: «ما هنوز تصمیم نهایی خود در مورد ازسرگیری ارسال تسلیحات به اسراییل را نگرفته ایم.»

آستین با اعلام اینکه آمریکا همواره مخالف هرگونه عملیات نظامی گسترده رژیم صهیونیستی در رفح است، افزود: «اسراییل نباید بدون درنظر گرفتن امنیت و سلامت غیرنظامیان، عملیات نظامی در رفح را آغاز کند.»

لوید آستین در ادامه بار دیگر با مطرح کردن ادعاهای بی اساس، ایران را عامل بی ثباتی در منطقه خواند و مدعی شد: «ایران همچنان تهدیدی برای منطقه خاورمیانه محسوب می شود.»

وی ادامه داد: «ما در حال حاضر در حال بررسی برخی محموله های کمک های امنیتی به اسراییل در چارچوب رویدادهای جاری در رفح هستیم.»

وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد واشنگتن ارسال یک محموله مهمات انفجاری قوی به اسراییل را با توجه به حوادث جاری در رفح تعلیق کرد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر دفاع آمریکا: همچنان مخالف هرگونه عملیات نظامی گسترده در رفح هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر دفاع آمریکا: همچنان مخالف هرگونه عملیات نظامی گسترده در رفح هستیم"، کلیک کنید.