روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد

«سرگیی لِبدف» هماهنگ کننده عملیات های مخفی ارتش روسیه در منطقه نیکولایف اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه بامداد امروز یکشنبه یک کارخانه کشتی سازی و هتلِ محل اقامت مزدوران انگلیسی زبان ا رتش اوکراین را هدف قرار دادند.

لِبدف دراین باره گفت: ساکنان نیکولایف گزارش دادند که انفجارهایی را در کارخانه61 و مناطق پیرامون آن شنیده اند؛ جایی که تفنگداران دریایی ارتش اوکراین در آن ساکن بودند؛ قایق های بدون سرنشین نیز در این منطقه مونتاژ می شدند.

وی اشاره نکرد که در این حمله موشکی چند نفر از مزدوران ارتش اوکراین کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه دیروز شنبه نیز پ در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه 9 حمله ارتش اوکراین را دفع کردند. واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از 255 نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود 825 نیروی نظامی خود را از دست داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد"، کلیک کنید.