برسی کیت باتری و شارژر دوربین DJI Osmo Action

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت باتری و شارژر دوربین DJI Osmo Action

کیت باتری و شارژر دوربین DJI Osmo Action

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت باتری و شارژر دوربین DJI Osmo Action

کیت باتری و شارژر دوربین اکشن DJI Osmo برای دوربین ورزشی اکشن Osmo است. این کیت شامل دو باتری لیتیوم پلیمری 1300 میلی آمپر ساعتی یک شارژر سه پورت و دو قاب باتری است.

هر کدام از این باتری ها دارای ظرفیت 5 وات ساعت 1300 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 3.85 ولت هستند که انرژی مورد نیاز برای ضبط 135 دقیقه فیلمبرداری 1080p30 یا 63 دقیقه فیلمبرداری 4K60 با این دوربین را تامین می کنند. شارژ کامل این باتری ها از صفر تا صد حدود 90 دقیقه طول می کشد. البته برای شارژ همزمان سه باتری و با اتصال به هاب مخصوص ارائه شده در این کیت شارژ کامل هر سه باتری موزی 130 دقیقه زمان می برد. هاب ارائه شده به طور جداگانه از طریق یک کابل USB Type-C تغذیه می شود. یک کیف اختصاصی با محفظه کارت حافظه microSD نیز برای هر باتری در نظر گرفته شده و همراه با این کیت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت باتری و شارژر دوربین DJI Osmo Action" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت باتری و شارژر دوربین DJI Osmo Action"، کلیک کنید.