برسی دوربین ورزشی گوپرو مدل MAX 360

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ورزشی گوپرو مدل MAX 360

دوربین ورزشی گوپرو مدل MAX 360

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ورزشی گوپرو مدل MAX 360

GoPro Max 360 یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای و موثر 360 درجه است که توسط شرکت معروف GoPro طراحی و ساخته شده است. گوپرو را بدون شک می توان بهترین سازنده دوربین های ورزشی دانست که محصولات آن از کیفیت بالا و امکانات پیشرفته ای برخوردار هستند. Gopro MAX 360 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و محصولی موثر و پیشرفته در زمینه فیلمبرداری 370 درجه است.

همانطور که از نام این محصول پیداست هدف آن ثبت کل محیط اطراف دوربین است. بنابراین می توانید با این دوربین هر اتفاقی را که در اطراف شما می افتد ضبط کنید. رزولوشن GoPro Max 360 هنگام فیلمبرداری 2496×4992 سایت ما و هنگام عکسبرداری 2880×5760 سایت ما است. برای فیلمبرداری 360 درجه دوربین دارای دو لنز در جلو و پشت است و در صورت لزوم می توانید تنها با یکی از آنها عکاسی کنید و از آن به عنوان یک دوربین ورزشی معمولی استفاده کنید.

GoPro Max 360 دارای انواع حالت های عکاسی و عکاسی است که می توانید از آنها برای خلق صحنه های خلاقانه و جذاب استفاده کنید. یکی از این موارد قابلیت عکاسی PowerPano آن است که می توانید از آن برای ضبط عکس با زاویه دید 270 درجه بدون اعوجاج استفاده کنید. از دیگر حالت های این محصول می توان به TimeWarp اشاره کرد که کاربر می تواند در قسمت های مورد نظر سرعت ویدیو را کم یا زیاد کند. Max 360 همچنین از فرمت ویدیویی HEVC پشتیبانی می کند که با حفظ کیفیت فایل حجم فایل را کاهش می دهد. در این دوربین می توانید فاصله کانونی مورد نظر را از بین 4 که به عنوان باریک خطی عریض و حداکثر SuperView شناخته می شوند انتخاب کنید. همچنین برای ضبط با کیفیت ترین صدا 6 میکروفون در اطراف این دوربین قرار داده شده تا صدا را از همه جهات با کیفیت بالا ضبط کند.

گوپرو با معرفی دوربین ورزشی Hero 7 از یک سیستم تثبیت کننده دیجیتال نیز رونمایی کرد که قابلیت فیلم برداری بسیار خوبی دارد و قادر است اثرات لرزش دست و دوربین را به طور بهینه کاهش دهد. این قابلیت که با نام HyperSmooth شناخته می شود در دوربین Max 360 نیز وجود دارد به این ترتیب می توانید بدون نگرانی از لرزش دست و بدون نیاز به استفاده از گیمبال با محصول فوق عکس بگیرید.

شما می توانید از این دوربین تا عمق 4.8 متری آب بدون نیاز به قاب ضد آب استفاده کنید که در شرایط مختلف دست کاربر را باز می گذارد. صفحه نمایش نصب شده بر روی این دوربین از نوع لمسی بوده و دارای پنل رنگی با کیفیتی می باشد. به این ترتیب علاوه بر مشاهده تنظیمات می توانید قاب و زاویه دوربین را تنظیم کنید. همچنین مانند سایر محصولات جدید GoPro قابلیت استریم ویدئو به فیس بوک را دارد و از دستورات صوتی نیز پشتیبانی می کند.

باتری GoPro Max 360 دارای ظرفیت 1600 میلی آمپر ساعت است و می توانید از پورت USB-C داخلی برای شارژ آن استفاده کنید. کارت های حافظه قابل استفاده در این دوربین باید حداقل دارای استانداردهای سرعت کلاس 10 یا UHS-1 باشند. همچنین حداکثر ظرفیت قابل استفاده در این دوربین 128 گیگابایت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ورزشی گوپرو مدل MAX 360" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ورزشی گوپرو مدل MAX 360"، کلیک کنید.