پایدارسازی شبکه مخابراتی در روستاهای شاهرود و شهر سرخه

پایدارسازی شبکه مخابراتی در روستاهای شاهرود و شهر سرخه

به گزارش خبرگزاری فیچینو استان سمنان، درپی ایجاد خسارت به تجهیزات و کابل‌های مخابراتی روستاهای نردین، تلوبین و گلستان شهرستان شاهرود، ارتباط مشترکین در این مناطق دچار اختلال و قطعی گردید که با تلاش پرسنل فنی و حوزه شبکه مخابرات این شهرستان شناسایی و در اسرع وقت رفع اختلال شد.

بر اساس این گزارش پست ۷ کافو مخابراتی خیابان هفت‌تیر شهر سرخه نیز دچار خرابی و نقص فنی شد که با همکاری پرسنل فنی، رفع و به حالت نرمال برگشت.

شایان ذکر است انجام عملیات بازسازی و برقراری مجدد ارتباط مشترکین در مناطق مذکور با تعویض ۵۵۰ متر کابل فیبرنوری و هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال انجام شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایدارسازی شبکه مخابراتی در روستاهای شاهرود و شهر سرخه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایدارسازی شبکه مخابراتی در روستاهای شاهرود و شهر سرخه"، کلیک کنید.