برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۰ | GoPro Hero 10 Black

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۰ | GoPro Hero 10 Black

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۰ | GoPro Hero 10 Black

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۰ | GoPro Hero 10 Black

معرفی GoPro Hero 10 GoPro Hero 10 Black

دوربین ورزشی GoPro HERO10 Black با سنسور 23 مگاسایت مای و پردازنده جدید G2 از سرعت، عملکرد، عملکرد و واکنش لمسی بهتری نسبت به نسل قبلی برخوردار است. البته شاید مهم ترین پیشرفت این سری نسبت به نسل قبل، نرخ فریم بالاتر نسبت به نسل قبل باشد. پرچمدار جدید گوپرو توانایی فیلمبرداری با کیفیت 5.3K60، 4K120 و 2.7K240 را به همراه عکاسی 23 مگاسایت مای دارد که به لطف تنظیمات حرفه ای و به روز شده موثرتر شده است.

صفحه جلویی که در نسل های گذشته وظیفه نمایش وضعیت دوربین را بر عهده داشت، اکنون بزرگتر شده و قابلیت نمایش تصویر زنده را دارد. این صفحه نمایش 1.4 اینچی برای قاب بندی یا ضبط آسان تر محتوای وبلاگ ویدیویی بسیار مفید است. تثبیت کننده دیجیتال HyperSmooth 4.0 با تنظیم سطح افق، امکان ثبت تصاویر صاف تری را حتی بدون گیمبال فراهم می کند. اگرچه این محصول همچنان یک دوربین ورزشی تمام عیار است; همچنین می توان از آن به عنوان یک وب کم 1080p برای پخش زنده استفاده کرد. گوپرو برای رهایی از نگرانی ذخیره ویدیوها، سرویسی برای آپلود خودکار فایل ها در فضای ابری ویژه ارائه کرده است. البته استفاده از این خدمات نیاز به اشتراک آنلاین GoPro دارد. با مقاومت تا عمق 10 متری در برابر نفوذ آب، دیگر نگرانی بابت تیراندازی در شرایط مختلف و غیرمنتظره وجود نخواهد داشت. اما با تهیه قاب غواصی می توان از دوربین ورزشی GoPro HERO10 Black در اعماق بیشتر استفاده کرد.

دوربین ورزشی GoPro HERO10 Black ویژگی های بیشتری را به ویژگی های محبوب نسخه های قبلی اضافه می کند که بسیاری از آنها نیز بهبود یافته اند. مجموعه Power Tools شامل قابلیت HindSight در این محصول می باشد که در صورت روشن بودن 30 ثانیه قبل از فشار دادن دکمه ضبط شروع به ضبط می کند تا لحظه ای غیر منتظره از دست ندهید. صفحه نمایش لمسی 2.3 اینچی با زوم لمسی، ذخیره سازی خام تصویر و صدا، تنظیم سطح افق، تایم لپس و شب لپس از دیگر ویژگی های آشنای این دوربین ورزشی است. قابلیت LiveBurst 1.5 ثانیه قبل و بعد از هر فریم ضبط می کند و ضبط اسلوموشن نیز با سرعت 8X امکان پذیر است. سه میکروفون با کاهش صدای باد پیشرفته و تنظیمات حرفه ای صدا و تصویر نیز در این دوربین دیده می شود. علاوه بر این، دستورات صوتی با 14 عملکرد مختلف نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

پایه این دوربین ورزشی در قسمت پایینی قرار دارد و با توجه به نیاز کاربر امکان اتصال آسان به طیف وسیعی از لوازم جانبی GoPro را فراهم می کند. گرفتن ورزش های غیر متعارف و هیجان انگیز به آسانی پخش زنده ویدیو است. حالت Max Lens Mod زاویه دید دوربین را تا 155 درجه افزایش می دهد که برای ثبت تصاویر فوق عریض بسیار مناسب است. حالت پرتره نیز عکس هایی مناسب برای آپلود در شبکه های اجتماعی ایجاد می کند. باتری دوربین اسپرت GoPro HERO10 Black همان باتری بادوام 1720 میلی آمپر ساعتی نسل قبل است که برای استفاده طولانی مدت و مداوم بسیار کارآمد است.

پردازنده انقلابی

چیپست جدید و قدرتمند G2 سرعت پاسخگویی لمسی و عملکرد دوربین را بسیار افزایش داده و با دو برابر شدن حداکثر سرعت ضبط، امکان ضبط ویدیوهای روان تری را فراهم کرده است. این پردازنده که منحصراً برای دوربین های ورزشی GoPro طراحی شده است، در حال حاضر سریع ترین است.

نمایشگر جلوی جدید و عملکرد بهبود یافته

به لطف نمایشگر LCD جلویی با کیفیت بالا، کادربندی ویدیوها برای محتوای vlog یا گرفتن سلفی آسان‌تر از همیشه است. دستورات لمسی نیز با سرعت بالا و بدون تاخیر اجرا می شوند. در نتیجه شاتر دوربین نیز سریعتر کار خواهد کرد. پخش زنده با دوربین ورزشی GoPro HERO10 Black بهتر از همیشه است و قابلیت استفاده از این محصول به عنوان وب کم نیز در این نسخه گنجانده شده است.

عکس و فیلم با وضوح و سرعت بالا

واضح ترین GoPros تا کنون اینجا هستند. دوربین ورزشی GoPro HERO10 Black با سنسور جدید 23 مگاسایت مای و توانایی ضبط ویدیوهای 5.3K با سرعت 60 فریم در ثانیه، تصاویر خیره کننده ای را ثبت می کند. حداکثر سرعت فیلمبرداری 4K در این نسخه نسبت به نسخه قبلی دو برابر شده است که در کنار فیلمبرداری 2.7K 8X عملکرد چشمگیری دارد. همچنین امکان استخراج عکس های 15.8 مگاسایت مای از ویدیوهای 5.3K وجود دارد.

وضوح و کیفیت تصویر بالا

برای ثبت جزئیات دقیق، بافت های طبیعی و کنتراست خیره کننده حتی در نور کم، GoPro 10 پیشرفت های زیادی را ایجاد کرده است. پوشش جدید لنز آبگریز از باقی ماندن قطرات آب روی لنز جلوگیری می کند و خطاهای نوری مانند شعله ور شدن به سختی قابل مشاهده است.

بادوام و ضد آب تا عمق 10 متری

GoPro Hero 10 با دوام تر از همیشه و ضد آب تا عمق 10 متری، همراهی مطمئن برای ماجراجویی های غیرمنتظره است. گل و لای، برف یا آب دریا تا عمق 10 متری به این دوربین آسیب نمی رساند. محافظ لنز ضد خش است و در صورت نیاز به راحتی قابل تعویض است.

تثبیت کننده دیجیتال HyperSmooth 4.0

تثبیت کننده دیجیتال دوربین های ورزشی GoPro همیشه عملکرد رضایت بخشی داشته است. این ویژگی در نسخه 4 مجدداً بهبود یافته و اکنون به همراه عملکرد بهتر در نور کم و تنظیم خودکار سطح افق با محدودیت‌های شیب کمتر، تصاویری روان و بی‌نقص را ثبت می‌کند.

اتصال سریع و قابل اعتماد

انتقال فایل ها به دستگاه تلفن همراه یا فضای ذخیره سازی ابری GoPro سریع و بدون درز است. برای انجام این کار، می توانید از عملکرد آپلود بی سیم از طریق برنامه Quik یا یک اتصال کابلی پرسرعت در پلت فرم USB 3.1 Gen 1 استفاده کنید. -فای بلافاصله پس از اتصال دوربین به شارژر.

باتری با عمر طولانی

برای دوربین ورزشی GoPro HERO10 Black یک باتری لیتیوم یونی بزرگ با ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعت طراحی شده است که انرژی زیادی برای ضبط مداوم و طولانی مدت فراهم می کند. در نتیجه نیاز به تعویض باتری کمتر خواهد بود.

امکان استفاده از Hero 10 به عنوان وب کم برای پخش جریانی

دوربین اکشن GoPro Hero 10 می تواند به عنوان وب کم نیز استفاده شود. در نتیجه، به لطف تثبیت کننده دیجیتال HyperSmooth 4.0، ویدیوها بدون لرزش و با کیفیت عالی برای vlog ضبط می شوند.

حالت انتخابی Max Lens Mod

با انتخاب حالت Max Lens Mod می توانید وسیع ترین میدان دید در تاریخ دوربین های ورزشی GoPro را داشته باشید. 155 درجه به همراه تثبیت کننده دیجیتال Max HyperSmooth تصاویر جالب و متفاوتی را ثبت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۰ | GoPro Hero 10 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۰ | GoPro Hero 10 Black"، کلیک کنید.