سردار پورجمشیدیان: زائران اربعین از مرزهای تمرچین و باشماق تردد کنند

سردار پورجمشیدیان: زائران اربعین از مرزهای تمرچین و باشماق تردد کنند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای تامین امنیت راهپیمایی اربعین، گفت: زائران اربعین حسینی از مرزهای تمرچین و باشماق تردد کنند.

به گزارش فیچینو، سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» در جریان بازدید از مرزهای تمرچین و باشماق و مواکب برپاشده در مسیر این مرزها در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان، در جریان روند خدمات‌رسانی‌ها قرار گرفت و دستورات لازم برای عبور و مرور بهتر زائران اربعین از مرزها را صادر کرد.

او در جریان این بازدید، یادآور شد: از مرزهای تمرچین و باشماق به علت عبور و مرور کمتر می‌توان به‌عنوان مسیر جایگزین استفاده کرد و قرارگاه حمزه سیدالشهدا و یگان‌های تحت امر این قرارگاه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت انجام می دهند.

پورجمشیدیان ادامه داد: مرزهای شمال‌غرب با تلاش رزمندگان این قرارگاه از امنیت بالایی برخوردار است و برای زائران مسیری خوب و مناسب محسوب می‌شود.

پایان خبر فیچینو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سردار پورجمشیدیان: زائران اربعین از مرزهای تمرچین و باشماق تردد کنند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سردار پورجمشیدیان: زائران اربعین از مرزهای تمرچین و باشماق تردد کنند"، کلیک کنید.