برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۲ به همراه کیف و کارت حافظه | GoPro Hero 12 Black + 64GB MicroSD Card

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۲ به همراه کیف و کارت حافظه | GoPro Hero 12 Black + 64GB MicroSD Card

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۲ به همراه کیف و کارت حافظه | GoPro Hero 12 Black + 64GB MicroSD Card

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۲ به همراه کیف و کارت حافظه | GoPro Hero 12 Black + 64GB MicroSD Card

بررسی و خرید دوربین ورزشی GoPro HERO 12

اگرچه GoPro Hero 12 از نظر قطعات سخت افزاری اصلی نسبت به نسخه قبلی (سنسوری با قابلیت تصویربرداری با وضوح 5.3K و 60 فریم بر ثانیه) تغییری نکرده است، اما در نسخه جدید این دوربین ورزشی تغییراتی مانند افزایش عمر باتری، فناوری تثبیت تصویر HyperSmooth 6.0 و بهبود قابلیت استفاده از بلوتوث. سنسور این دوربین قابلیت عکس برداری با رزولوشن 27 مگاسایت ما و فیلم برداری در حالت های 5.3K60، 4K120 و 2.7K240 را دارد. نسخه جدید تثبیت کننده دیجیتال GoPro یا به عبارت دقیق تر HyperSmooth 6.0 با AutoBoost می تواند تصاویر را بدون لرزش و با برش کمتر نسبت به نسخه های قبلی ارائه دهد. مدیریت انرژی باتری نیز در این دوربین بهبود یافته و عمر باتری دو برابر نسخه قبلی است.

لرزشگیر تصویر HyperSmooth 6.0

نسخه جدید سیستم تثبیت کننده دیجیتال GoPro با نام HyperSmooth 6.0 دارای قابلیتی به نام AutoBoost است که باعث برش کمتر تصویر و در نتیجه برش کمتر عکس مورد علاقه شما می شود. همچنین قفل 360 درجه Horizon Lock (Horizon Lock) تصویر ویدیوی شما را حتی در صورت چرخش کامل دوربین ثابت نگه می دارد.

دستگاه های صوتی را از طریق بلوتوث وصل کنید

دستگاه‌های بلوتوث، از جمله میکروفون‌های بی‌سیم، می‌توانند به Hero 12 متصل شوند. همچنین می‌توانید هدفون را به Hero 12 برای نظارت بهتر صدا یا آسان‌تر کردن فرمان‌های صوتی به دوربین در محیط‌های شلوغ وصل کنید.

امکان کنترل دوربین در دو حالت حرفه ای یا آسان

GoPro Hero 12 را می توان به عنوان یک دوربین نقطه و عکاسی یا به عنوان یک دوربین حرفه ای استفاده کرد. در حالت کنترل ساده، می توانید با فشار دادن دکمه شاتر تصمیمات دیگر را به دوربین بسپارید. از طریق صفحه نمایش لمسی 2.27 اینچی این دوربین می توانید یکی از حالت های عریض، عکاسی برای موبایل، اسلوموشن و عکاسی در شب را انتخاب کنید و یا تنظیمات دوربین را تغییر دهید. همچنین کنترل دوربین حرفه ای امکان تغییر تمامی تنظیمات، حالت ها و ذخیره تنظیمات دلخواه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

عمر باتری بهبود یافته است

  • مصرف انرژی در GoPro Hero 12 بهینه شده است و همراه با باتری Enduro، این دوربین ورزشی می تواند تا دو برابر نسخه قبلی ضبط کند. بنابراین می توانید با Hero 12 در حالت 5.3K به مدت 60 تا 70 دقیقه و در حالت 1080p به مدت 30 تا 90 دقیقه عکاسی کنید.
  • تایم لپس و عکسبرداری در شب
  • حالت Star Trails برای ثبت مسیر اجرام آسمانی
  • حالت رنگ آمیزی نور
  • حالت Vehicle Light Trails برای گرفتن مسیرهای نور از وسایل نقلیه

همگام سازی کد زمانی

اگر بیش از یک دوربین ورزشی HERO 12 دارید، می‌توانید ویرایش ویدیو را با همگام‌سازی کد زمانی دوربین‌ها آسان‌تر کنید. این ویژگی دوربین با Final Cut Pro، Adobe Premier و سایر نرم افزارهای ویرایش ویدیو سازگار است.

سایر ویژگی های بهینه شده

امکان انتخاب حالت تصویر در حالت های 8 یا 10 بیتی

هنگام اتصال به Wi-Fi، ویدیوها را به صورت خودکار در فضای ابری آپلود کنید. ویدیوهای تگ شده به گوشی شما ارسال می شوند و می توانید موسیقی با ضربات ویدیویی و جلوه های بصری را روی آنها اعمال کنید.

اپلیکیشن GoPro Quik

با این برنامه می توانید به راحتی فیلم ها را ویرایش کنید و قسمت های مهم را برش دهید. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان انتخاب لنزهای دیجیتال، زوم بر روی بهترین سکانس ها و یا انتخاب تصویر اصلی از ویدئوها اشاره کرد. همچنین می توانید تصاویر گرفته شده با Hero 12 را به صورت بی سیم به گوشی هوشمند خود با اپلیکیشن Quik انتقال دهید.

طراحی بادوام، مقاوم در برابر آب و آب و هوا

GoPro Hero 12 تا عمق 10 متری ضد آب است. پوشش ضد آب لنز این دوربین به شما این امکان را می دهد که در هنگام باران و محیط های مرطوب تصاویر واضحی ثبت کنید. باتری 1720 میلی آمپری این دوربین برای عملکرد مناسب در هوای سرد طراحی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۲ به همراه کیف و کارت حافظه | GoPro Hero 12 Black + 64GB MicroSD Card" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۲ به همراه کیف و کارت حافظه | GoPro Hero 12 Black + 64GB MicroSD Card"، کلیک کنید.