تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به زوار اربعین حسینی استفاده شود – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به زوار اربعین حسینی استفاده شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیچینو، محمد حسین محبیان شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین اظهار کرد: خدمت به زائران حسینی اهمیت زیادی دارد و لازم از است تا موکب‌ها ادغام شوند تا خدمات بهتر و بیشتری ارائه شود.

وی افزود: نظارت بر موکب ها باید وجود داشته باشد و موکب کشور عراق هم خدمات بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد.

محبیان تاکید کرد: لازم است تا در موکب‌ها خدمات تخصصی‌تری را ارائه کنیم تا بیشتر بتوانیم به زوار حسینی خدمت کنیم.

وی اضافه کرد: سعی می‌شود تا تعدادی ژنراتور برای موکب ها خریداری شود تا مشکل قطعی برق وجود نداشته باشد.

فرماندار بیجار در ادامه گفت: موکب‌های سطح شهرستان در ایام ماه محرم خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه کردند و همین انتظارات را افزایش داده است.

وی به اهمیت حمایت از مواکب اشاره و اضافه کرد: حمایت از مواکب اهمیت زیادی دارد و سعی می‌شود تا این حمایت‌ها صورت بگیرد.

فرماندار بیجار اعلام کرد: در این ایام اخلاق مداری نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و تذکرات لازم در حوزه خدمت رسانی و بهداشت باید با روی گشاده و خوش اخلاقی بیان شود تا به زوار حسینی به بهترین شکل خدمات ارائه شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به زوار اربعین حسینی استفاده شود – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به زوار اربعین حسینی استفاده شود – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.