نقش مهم انتخابات برای آینده ملت تبیین شود – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

نقش مهم انتخابات برای آینده ملت تبیین شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیچینو، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بعد از ظهر شنبه در جمع بسیجیان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: ملت آگاه و ولایتمدار ایران با حضور گسترده خود در تشییع رییس جمهور و هییت همراه انسجام و یکپارچگی خود را به دیدگان جهان نشان دادند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: این حضور باشکوه نشان از عزم مردم در راستای انتخاب فردی اصلح با معیارهای شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی است.

وی اذعان کرد: دشمنان کشور با فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری با برنامه ریزی و هزینه های گسترده رسانه ای خود تمام توان خود را در راستای کمرنگ کردن امید در جامعه و عدم حضور افراد در انتخابات 8 تیر ماه به عمل می آورند.

هامی خاطرنشان کرد: در این راستا شایسته است نهادهای فرهنگی و رسانه ای کشور نسبت به تبیین و انعکاس نقش مهم انتخابات برای آینده ملت در جامعه اهتمام بسیار ویژه ای داشته باشند.

وی اقدامات و شخصیت شهید جمهور را بسیار ستودنی و کم نظیر عنوان کرد و گفت: رای ملت برای شخصی در تراز شهید جمهور باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش مهم انتخابات برای آینده ملت تبیین شود – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش مهم انتخابات برای آینده ملت تبیین شود – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.