برگزاری اردوی تیم های ملی ووشو اعزامی به بریکس و قهرمانی آسیا – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

برگزاری اردوی تیم‌های ملی ووشو اعزامی به بریکس و قهرمانی آسیا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری فیچینو و به نقل از فدراسیون ووشو، نخستین مرحله اردوی تیم های ملی ووشو مردان و بانوان کشورمان به منظور حضور موفق در بازی های بریکس و همچنین پیکارهای قهرمانی آسیایی بزرگسالان 2024 ماکایو، از امروز (پنج شنبه 10 خردادماه) آغاز شد.

این اردو در دو بخش تالو و ساندا و در دو رده مردان و بانوان به میزبانی آکادمی ملی ووشو برگزار می شود.

در این اردوها علی شیرآقایی به عنوان سرمربی تیم ملی ساندا، فرشاد عربی سرمربی تیم تالو، محبوبه کریمی به عنوان سرمربی تالوی بانوان و الهه منصوریان به عنوان سرمربی ساندای بانوان، بر عملکرد ملی پوشان نظارت خواهند کرد.

تیم ملی ووشو کشورمان خود را برای 2 رویداد بین المللی شامل؛ بازی های بریکس کازان روسیه در اواخر خردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان ماکایو در شهریور ماه مهیا می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری اردوی تیم های ملی ووشو اعزامی به بریکس و قهرمانی آسیا – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری اردوی تیم های ملی ووشو اعزامی به بریکس و قهرمانی آسیا – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.