تکذیب شایعات در مورد حادثه بالگرد رییس جمهوری

تکذیب شایعات در مورد حادثه بالگرد رئیس جمهوری

به دنبال انتشار برخی شایعات در مورد حادثه برای بالگرد رییس جمهوری مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و همچنین سخنگوی سازمان اورژانس کشور این شایعات را تکذیب کردند.

اشکان موسوی، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر در گفت وگو با فیچینو در مورد برخی اخبار منتشرشده مبنی بر مفقودشدن سه امدادگر در جریان عملیات جستجو در حادثه بالگرد رییس جمهوری گفت: چنین خبری کذب است، عملیات جستجو ادامه دارد و هیچ یک از امدادگران هم دچار حادثه ای نشده اند. لازم است مردم به اخبار غیر رسمی و شایعات توجهی نداشته باشند.

همچنین بابک یکتاپرست، سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز با تکذیب برخی شایعات منتشر شده به فیچینو گفت: تاکنون هیچ یک از تیم های امدادی به محل سانحه نرسیده اند. از این رو هر گونه گمانه زنی و انتشار اخبار غیر رسمی درباره تعداد مصدومان یا فوت شدگان کذب است و سندیت ندارد.

یکتاپرست نیز از مردم خواست که به شایعات توجه نکنند.

پایان خبر فیچینو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکذیب شایعات در مورد حادثه بالگرد رییس جمهوری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکذیب شایعات در مورد حادثه بالگرد رییس جمهوری"، کلیک کنید.