قُرق های محدود زنانه در مسجدالنبی (ص) + ویدیو

قُرق‌های محدود زنانه در مسجدالنبی (ص) + ویدئو

مسجد پیامبر (ص) در حج روزانه در دو نوبت و در ساعت های محدودی به بانوان اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فیچینو به حج، همزمان با حضور زایران در مدینه برای شرکت در مناسک حج، بانوان مسلمان این امکان را دارند که در دو نوبتِ صبح و ظهر وارد مسجدالنبی شوند و زیارت کنند و نماز بگذارند. بانوان ایرانی نیز در این دو نوبت همراه با بانوان مسلمان کشورهای دیگر در این مکان حضور می یابند.

بخشی از فضای اصلی مسجدالنبی (ص)، روضه رضوان یا همان مزار پیامبر (ص)، هر روز پس از نماز صبح تا ساعت 9 و از ساعت 15 تا 17 به وقت محلی عربستان به بانوان اختصاص دارد. همچنین برخی از رواق های جانبی مسجدالنبی (ص) به آقایان اختصاص دارد که در این دو نوبت، آن رواق ها در قُرق خانم ها قرار می گیرد.

جمعیت زایران ایرانی در مدینه تا شب گذشته به 4 هزار و 238 نفر رسیده است. مدت زمان حضور این زایران در مدینه پنج روز خواهد بود.

دانلود فیلم

پایان خبر فیچینو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قُرق های محدود زنانه در مسجدالنبی (ص) + ویدیو" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قُرق های محدود زنانه در مسجدالنبی (ص) + ویدیو"، کلیک کنید.