برگزاری مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

برگزاری مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیچینو، مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری با حضور عزاداران حضرت علی (ع) در تمامی مساجد و حسینیه ها برگزار شد.

مردم ولایتمدار و عاشقان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شب شهادت حضرت علی (ع)، دومین شب از لیالی قدر را در فضایی معنوی در استان برگزار کردند.

تلاوت آیات منتخب کلام وحی و همچنین سوگواری و عزاداری در رثای شهادت مظلومانه حضرت علی (ع)، قرایت دعاهای مخصوص شب قدر به خصوص دعای مجیر و جوشن کبیر با حضور مردم انجام شد.

مردم در حالی که قرآن مجید را بر سر گرفته بودند برای بقای نظام جمهوری اسلامی، طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری، پیروزی جبهه مقاومت و مردم غزه دعا کردند و کارشناسان مذهبی در خصوص شب قدر مطالبی بیان کردند.

این مراسم معنوی در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در شهرستان شهرکرد و اکثر مناطق مختلف استان برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.