امدادرسانی به 560 روستای سیل زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

امدادرسانی به ۵۶۰ روستای سیل زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

فیچینو/سیستان و بلوچستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به بیش از 28 هزار سیل زده 560 روستای درگیر سیلاب این استان ادامه دارد.

محمد سجادی امروز پنجشنبه (17 اسفند) در بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امدادگران هلال احمر تاکنون به 28 هزار و 206 نفر امدادرسانی کردند و با تلاش امدادگران سه هزار و 644 نفر اسکان اضطراری پیدا کردند.

وی افزود: تاکنون 40 سورتی پرواز بالگرد هلال احمر در مناطق محاصره در سیل انجام و 10 هزار بسته غذایی و 30 هزار بطری آب، بین متاثرین از سیلاب توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با کمک هلال احمر استان های معین 33 محموله اقلام زیستی، امدادی و غذایی تاکنون به استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: 2 فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در حال کمک رسانی و توزیع اقلام غذایی و امدادی در مناطقی هستند که بر اثر سیل، دسترسی به آنها ممکن نیست.

سجادی گفت: در حال حاضر2 هزار و 419 نیروی عملیاتی و 503 نفر پرسنل کادر، در قالب 579 تیم و با استفاده از 560 دستگاه خودرو امدادی در حال خدمات رسانی به سیل زدگان هستند.

پایان خبر فیچینو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی به 560 روستای سیل زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی به 560 روستای سیل زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد"، کلیک کنید.