ورزش زبانی عمومی و ابزاری برای برقراری ارتباط است – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

ورزش زبانی عمومی و ابزاری برای برقراری ارتباط است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیچینو، سینا کلهر عصر پنج شنبه در دیدار با نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رفت و آمدهایی که به واسطه برگزاری رویدادهای ورزشی در استان‌های مختلف ایجاد می‌شود به معرفی ظرفیت‌های آن استان می‌انجامد.

وی افزود: ورزش یک زبان عمومی و بهترین ابزار برای ارتباط برقرار کردن است و میزبانی رویدادهای ورزشی توسط استان‌ها می‌تواند ارتباط آن استان با سایر نقاط کشور را به خوبی برقرار کند.

وی خاطر نشان کرد: اسطوره و چهره‌های ورزشی شناخته شده سفیران هر استان برای معرفی به جامعه عمومی کشور هستند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال در کردستان به شناخته شدن استعدادها و ظرفیت‌های این استان کمک می‌کند.

کلهر ادامه داد: معرفی استان کردستان و جاذبه‌های گردشگری آن از امتیازات این میزبانی است.

وی خاطر نشان کرد: باید استان‌ها از میزبانی رویدادهای ورزشی استقبال کنند و هر چقدر رویدادهای ورزشی در یک استان برگزار شود به واسطه آن نیز توسعه در حوزه ورزش و دیگر زمینه‌ها روی خواهد داد.

وی افزود: نمایندگان مجلس برای حمایت از ورزش استان و گرفتن امتیاز تیم‌های لیگ کشوری کمک کنند و این موضوع برای پیشرفت ورزش استان بسیار مؤثر است.

سینا کلهر امروز پنج شنبه به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال به کردستان سفر کرد و مورد استقبال جامعه ورزشی استان و شهرستان بانه قرار گرفت.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال ایران با حضور «میلاد تقوی» رئیس و اعضای رسمی مجمع سالیانه این فدراسیون برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان عصر پنجشنبه به میزبانی استان کردستان و در شهرستان صفر مرزی بانه برگزار شد.

گفتنی است؛ برگزاری نشست صمیمی با هیأت‌های ورزشی شهرستان بانه از دیگر برنامه‌های معاون وزیر ورزش و جوانان در این سفر بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورزش زبانی عمومی و ابزاری برای برقراری ارتباط است – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورزش زبانی عمومی و ابزاری برای برقراری ارتباط است – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.