تردد در جاده های آذربایجان غربی از مرز 2 میلیون گذشت

تردد در جاده های آذربایجان غربی از مرز 2 میلیون گذشت

تردد در جاده‌های آذربایجان‌غربی از مرز ۲ میلیون گذشت

آفتاب نیوز :

ایرج دست نشان در گفت و گو با فیچینو افزود: طبق رصد دستگاه های تردد شمار استان، کل ترددهای ثبت شده در ورودی و خروجی های استان از زمان اجرای طرح نوروزی 406هزار و 590 وسیله نقلیه بوده است.

وی تصریح کرد: در چهار روز گذشته از اجرای طرح نوروزی فاصله غیر مجاز همچنان با با 4.23 درصد بیشترین میزان تخلف ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان را به خود اختصاص داده است. 

این مسیول در خصوص گزارش بیشترین تردد شریانی بین استانی از آغاز طرح نوروزی  نیز یاد آور شد: محور میاندوآب-ملکان با ثبت بالغ بر 37هزار و 931تردد وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده و به ترتیب باند برگشت این محور و محور سقز_بوکان بیشترین تردد را داشته اند که نشان می دهد استان آذربایجان شرقی بیشترین میزان سفر را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعتی در استان 227 خودرو در ساعت بود، اظهار کرد: اوج ساعات تردد در جاده های استان با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و تغییر پیک سفر، بین ساعت 8 تا 9 ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد: براساس آمار دریافتی از دوربین های نظارت تصویری در سطح جاده های استان خودرو های سواری و وانت بار با بیش از یک میلیون و 937 هزار تردد بیشترین میزان تردد را از آغاز طرح نوروزی به خود اختصاص داده اند و خودرو های سنگین با بیش از 223 هزار تردد و اتوبوس با تردد 13 هزار و 801 تردد در رتبه های بعدی قرار دارند.

دست نشان در خصوص مجموع تردد در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی 1403نیز افزود: طبق آمار ارایه شده از مرکز مدیریت راه های استان در چهارمین روز از اجرای این طرح بالغ بر 546 وسیله نقلیه در جاده های استان تردد کرده اند که میزان تردد در ورودی و خروجی های استان در روز گذشته 105 هزار مور گزارش شده است.

وی، با بیان اینکه رانندگی در سرعت بالا و فاصله غیر مجاز احتمال وقوع تصادف و نیز شدت آن را افزایش می دهد، گفت: با کاهش سرعت و رعایت فاصله مجاز امکان کنترل وسیله نقلیه نیز راحت تر بوده و علاوه بر آن در صورت وقوع هر نوع تصادفی ضربه ناشی از برخورد نیز کمتر خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد در جاده های آذربایجان غربی از مرز 2 میلیون گذشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد در جاده های آذربایجان غربی از مرز 2 میلیون گذشت"، کلیک کنید.