برسی دوربین ورزشی Insta360 مدل ACE 8K Pro

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ورزشی Insta360 مدل ACE 8K Pro

دوربین ورزشی Insta360 مدل ACE 8K Pro

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ورزشی Insta360 مدل ACE 8K Pro

مشاهده و خرید Insta360 ACE 8K Pro Sports Cam

دوربین ورزشی ACE Pro 8K قادر است تمام لحظات هیجان انگیز را در طول سفر، عکاسی در استودیو و حتی زیر آب ثبت کند. این دوربین ورزشی می تواند با وضوح 8K عکس و فیلم بگیرد. به این ترتیب، این دوربین کامپکت را می توان در همه موقعیت ها و تقریباً روی تمام سطوح نصب کرد و عکس هایی با کیفیت بسیار بالا گرفت. سنسور بزرگ 1/1.3 اینچی مورد استفاده در Insta360 ACE 8K Pro قادر به فیلمبرداری با وضوح 8K با سرعت 24 فریم در ثانیه، حالت HDR خودکار و عملکرد عالی در نور کم است. لنز واید این دوربین ورزشی حاصل همکاری Insta360 با لایکا است که سابقه طولانی و درخشانی در تولید لنزهای عکاسی دارد. این لنز زاویه دید 151 درجه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

صفحه 2.4 اینچی پشتی این دوربین را می توان به سمت بالا برگرداند و به این ترتیب هنگام گرفتن سلفی می توانید تصویر ثبت شده توسط دوربین را به صورت زنده مشاهده کنید. همچنین یک نمایشگر 0.7 اینچی در جلوی این محصول قرار دارد که اطلاعات مفیدی را به نمایش می گذارد. این دوربین مجهز به سیستم لرزشگیر است و تصاویر ثبت شده با آن حتی با حرکات قوی به صورت حرفه ای و تثبیت شده ثبت می شود. با هر بار شارژ کامل Insta360 ACE 8K Pro، می توانید تا 90 دقیقه با وضوح 4K و 30 فریم در ثانیه یا تا 2 ساعت با وضوح 1080p ضبط کنید. این دوربین از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

فیلمبرداری با وضوح 8K

دوربین ورزشی ACE Pro قابلیت ضبط در حالت 8K24 را دارد. با این حال، کاربران این دوربین می توانند بزرگترین ماجراجویی های خود را با وضوح و جزئیات بالا بازسازی کنند.

حالت اسلوموشن 4K120

با این دوربین می توانید لحظات هیجان انگیز را به صورت اسلوموشن با سرعت 120 فریم بر ثانیه ثبت کنید.

جلوه های دوربین داخلی

  • TimeShift: افزایش سرعت زمان و مکان
  • تایم لپس پویا: دستیابی به یک تایم لپس پویا با برش عکس های تایم لپس در مرحله ویرایش
  • Starlapse: قابلیت عکاسی آسان در شرایط کم نور و ثبت ستاره ها در تصاویر
  • ضبط حلقه ای: امکان استفاده از دوربین به عنوان دوربین داخل خودرو
  • پیش ضبط: 15.30 ثانیه قبل از فشار دادن دکمه شاتر ضبط کنید
  • ضبط زمان: برنامه ریزی دوربین برای روشن شدن و شروع ضبط در یک زمان خاص
  • داش خودکار: با اتصال دوربین به شارژر، به طور خودکار روشن و شروع به ضبط در حالت دلخواه کنید

بادوام و ضد آب

در شرایط آب و هوایی شدید تا منفی 20 درجه سانتیگراد قابل استفاده است. محافظ لنز دوربین جلو قابل جدا شدن و تعویض.

باتری بادوام و شارژ سریع

همراه با دوربین ACE Pro می توانید تا 90 دقیقه در حالت 4K60 یا 120 دقیقه با وضوح 1080p ضبط کنید. این محصول از شارژ سریع پشتیبانی می کند و باتری آن در 20 دقیقه از 0 تا 80 درصد شارژ می شود و در 46 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

تجهیزات جانبی

این دوربین دارای سطح مغناطیسی است که امکان نصب و برداشتن انواع پایه‌ها از جمله پایه سه‌پایه، چوب سلفی، چند سرنیزه، پایه کفش، مبدل میکروفون، پایه عمودی/افقی، پایه باد و سایر لوازم جانبی را فراهم می‌کند.

سایر ویژگی های دوربین ورزشی Insta360 ACE Pro

  • می توانید با دوربین ورزشی ACE Pro با وضوح 48 مگاسایت ما (رزولوشن 8064×6048) عکس بگیرید.
  • فعال HDR تصاویر تثبیت شده را ارائه می دهد. این ویژگی دوربین ACE Pro جزئیات را در هایلایت و سایه تصاویر ثبت شده ثبت می کند و در نتیجه خروجی بسیار زنده و با رنگ های طبیعی خواهد بود.
  • امکان استفاده از دوربین بدون لمس با قابلیت پذیرش دستورات صوتی و دستورات حرکتی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ورزشی Insta360 مدل ACE 8K Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ورزشی Insta360 مدل ACE 8K Pro"، کلیک کنید.