برسی دوربین ورزشی DJI مدل Osmo Action

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ورزشی DJI مدل Osmo Action

دوربین ورزشی DJI مدل Osmo Action

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ورزشی DJI مدل Osmo Action

دوربین ورزشی Osmo Action DJI یک دوربین ورزشی بسیار قدرتمند و خوش ساخت است که توسط کمپانی معروف DJI طراحی و تولید شده است. این محصول را می توان جدی ترین رقیب دوربین های GoPro دانست و حتی در برخی موارد عملکرد بهتری نسبت به این دوربین ها از خود نشان می دهد.

DJI Osmo Action از سنسور CMOS 1/2.3 اینچی و لنز دیافراگم f/2.8 استفاده می کند. لنز بالایی از نوع واید است و زاویه دید 145 درجه را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب می توانید بدون نگرانی در مورد کادربندی عکس بگیرید. قابلیتی که در دوربین های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

دوربین برتر قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K HDR و سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. همچنین می تواند تا 1080p اسلوموشن با سرعت 240 فریم بر ثانیه ضبط کند. یکی از ویژگی های مهم این محصول استابلایزر به کار رفته در آن است که به DJI RockSteady معروف است. این تثبیت کننده الکترونیکی قادر است اثرات لرزش دوربین را خنثی کند و فیلم با کیفیت بالا را برای شما ضبط کند. این استابلایزر در حالت هایپرلپس و تایم لپس نیز قابل استفاده است.

در بخش عکاسی این دوربین می تواند تصاویری با وضوح 12 مگاسایت ما و فرمت JPG ضبط کند. عکاسی پرتره یکی دیگر از ویژگی هایی است که این دوربین در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این قابلیت کافی است دوربین را 90 درجه بچرخانید تا دستگاه به طور خودکار به حالت پرتره سوئیچ کند.

هنگام عکاسی با دوربین ورزشی DJI Osmo Action می توانید از حالت فیلمبرداری HDR با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز بهره ببرید. در این صورت تفاوت بین نواحی تیره و روشن تصویر تا حد زیادی بهبود می یابد.

از نظر فضای ذخیره سازی نیز این دوربین دارای اسلات کارت حافظه microSD است که به کاربر اجازه می دهد تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت از کارت حافظه استفاده کند. حداقل سرعت نوشتن برای کارت های حافظه استفاده شده در این دوربین 30 مگابایت بر ثانیه خواهد بود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دوربین وجود 2 صفحه نمایش در جلو و پشت است. بنابراین برای کادر بندی می توانید از نمایشگر جلوی دوربین استفاده کنید که دارای پنل رنگی و رزولوشن مناسب برای این کار است. ابعاد این صفحه نمایش 1.4 اینچ و رزولوشن 320×320 سایت ما است در حالی که صفحه نمایش دوربین اصلی 2.25 اینچ و وضوح 640×360 سایت ما دارد. نکته بسیار مهم این است که هر دو نمایشگر قابلیت استفاده از لمس را دارند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ISO 3200 میکروفون دوگانه بلندگوی دوگانه و باتری قابل تعویض Li-Polymer اشاره کرد. همانطور که از یک دوربین ورزشی انتظار می رود این محصول همچنین ضد آب است و می تواند تا عمق 11 متری در آب غوطه ور شود. همچنین تا عمق 1.5 متری در برابر ضربه مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ورزشی DJI مدل Osmo Action" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ورزشی DJI مدل Osmo Action"، کلیک کنید.