برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۱ | GoPro Hero 11 Black

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۱ | GoPro Hero 11 Black

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۱ | GoPro Hero 11 Black

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۱ | GoPro Hero 11 Black

دوربین ورزشی GoPro Hero 11 را بررسی و خریداری کنید

قابلیت های دیجیتال بهینه، سنسور 27 مگاسایت مای و قابلیت اتصال از طریق Wi-Fi، GoPro Hero 11 را به یک دوربین ورزشی بی نظیر تبدیل کرده است. این دوربین ورزشی می تواند تصاویری با کیفیت با وضوح 5.3K و سرعت 60 فریم بر ثانیه در حین حرکت و ورزش ثبت کند. سنسور ارتقا یافته این دوربین قادر است تصاویر 27 مگاسایت مای را از ویدئوهای ضبط شده با وضوح 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و وضوح 2.7K با سرعت 40 فریم بر ثانیه جدا کند. وجود تثبیت کننده دیجیتال HyperSmooth 5.0 با GoPro Hero 11 فیلم های باکیفیت ضبط می کند، علاوه بر این، این دوربین مجهز به فناوری قفل خط افق است که در نتیجه این دوربین می تواند با کادربندی ثابت و صحیح فیلم برداری کند.

قابلیت های دیجیتالی پیشرفته

با وجود استفاده از سنسور جدید در این دوربین، عملکردهایی مانند زوم دیجیتال، برش تصویر، تغییر لنز دیجیتال، تغییر نسبت تصویر و بسیاری از عملکردهای دیگر بدون افت وضوح و کیفیت تصویر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. امکان فیلمبرداری با وضوح 5.3K در GoPro Hero 11 وجود دارد که خروجی ویدیویی با کیفیت سینمایی ارائه می دهد. همچنین این دوربین ورزشی قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 2.7K و سرعت 240 فریم بر ثانیه را دارد که در این صورت سرعت فیلم برداری شده تا 8 برابر کاهش می یابد.

تثبیت کننده تصویر HyperSmooth 5.0

تثبیت کننده بهبود یافته HyperSmooth در این دوربین قابلیت قفل کردن خط افق را دارد و تثبیت بهتری را در نسبت تصویر 4:3 ارائه می دهد. همچنین حالتی به نام AutoBoost در تنظیمات تثبیت کننده GoPro Hero 11 وجود دارد که حداکثر تثبیت را با برش کمی تصویر فراهم می کند.

عمق رنگ بهبود یافته است

در تنظیمات دوربین ورزشی GoPro Hero 11 امکان انتخاب حالت رنگ در دو حالت 8 بیتی و 10 بیتی وجود دارد.

لنز دیجیتال HyperView

لنز انحصاری این نسخه از دوربین های GoPro می تواند ویدیوهایی با نسبت تصویر 8:7 و خروجی با نسبت تصویر واید 16:9 دریافت کند.

ساختار بادوام و ضد آب

این محصول تا عمق 10 متری بدون نیاز به قاب ضد آب است. به علاوه لنز این دوربین دارای روکش ضد خش است که از افت کیفیت جلوگیری می کند. لازم به ذکر است کاور لنز ضد خش این محصول در صورت نیاز قابل تعویض می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۱ | GoPro Hero 11 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۱ | GoPro Hero 11 Black"، کلیک کنید.