برسی دوربین ورزشی اسمو اکشن ۴ | DJI Osmo Action 4 پک استاندارد کمبو

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ورزشی اسمو اکشن ۴ | DJI Osmo Action 4 پک استاندارد کمبو

دوربین ورزشی اسمو اکشن ۴ | DJI Osmo Action 4 پک استاندارد کمبو

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ورزشی اسمو اکشن ۴ | DJI Osmo Action 4 پک استاندارد کمبو

دوربین ورزشی اکشن Osmo 4 را ببینید و بخرید

دوربین ورزشی Osmo Action 4 تقریباً در همه شرایط توانایی ضبط ویدیوهای باکیفیت و بدون لرزش را دارد. Osmo Action 4 از بسیاری جهات شبیه به نسل قبلی خود است، از جمله وجود دو صفحه نمایش، تثبیت کننده تصویر و افق و مقاومت در برابر آب.

عکس برداری با کیفیت بالا و دامنه دینامیکی گسترده

این دوربین مجهز به سنسور 1/1.3 اینچی است که امکان فیلمبرداری UHD 4K120 با جزئیات دقیق را فراهم می کند. استفاده از لنز فوق عریض 155 درجه امکان ثبت طیف وسیعی از فعالیت های ورزشی را فراهم کرد. فیلمبرداری 10 بیتی با پروفایل رنگی D-Log M نیز در این دوربین ورزشی موجود است که قابلیت ضبط میلیون ها رنگ و دامنه دینامیکی گسترده را فراهم می کند.

تنظیم خودکار دمای رنگ

دوربین ورزشی Osmo Action 4 قادر است به طور خودکار تعادل رنگ سفید و نوردهی را تنظیم کند تا رنگ های فیلم های ضبط شده حتی در شرایط نوری پیچیده دقت لازم را داشته باشند. همچنین می‌توانید دوربین را با برنامه DJI Mimo همگام‌سازی کنید تا هنگام عکاسی زیر آب، رنگ‌های دقیق‌تری به دست آورید.

لرزشگیر تصویر RockSteady 3.0

استفاده از الگوریتم‌های هوشمند برای از بین بردن لرزش دوربین در حین فعالیت‌های ورزشی شدید، ویدیوی اول شخص بدون سوسو زدن را تضمین می‌کند. استفاده از تثبیت کننده این دوربین حتی در زمان عکاسی در حالت 4K120 امکان پذیر است.

متعادل کردن خط افق

به لطف تثبیت‌کننده هوشمند، لرزش دوربین در همه جهات حذف می‌شود و هنگام عکاسی در حالت 2.7K60p، خط افق در تمام زوایا ثابت می‌ماند. اگر این ویژگی را فعال کنید، خط افق حتی با پرش های شدید و چرخش های 360 درجه ثابت می ماند. همچنین با فعال کردن عملکرد HorizonBalancing خمیدگی موقعیت دوربین تا 45 درجه جبران می شود، لازم به ذکر است که این عملکرد حتی در زمان عکاسی در حالت 4K60 نیز قابل استفاده است.

دستورات صوتی و کنترل صوتی را دریافت کنید

این دوربین ورزشی قابلیت مانیتورینگ حتی زمانی که نمی توانید صفحه نمایش را ببینید نیز دارد. با فشار دادن دکمه سوئیچ سریع، دوربین حالت ضبط انتخابی را اعلام می کند. با استفاده از این قابلیت، حتی زمانی که دوربین روی کلاه ایمنی شما نصب است، می توانید حالتی را که می خواهید ضبط کنید، انتخاب کنید. دوربین Osmo Action 4 قادر است دستورات صوتی کاربر را با دقت بالایی دنبال کند تا لحظه ها از بین نرود.

توابع دیگر

  • با استفاده از اپلیکیشن DJI Mimo، کاربران می توانند چوب سلفی را از تصویر جدا کنند.
  • به لطف پشتیبانی از Wi-Fi، می توانید با دوربین Osmo Action 4 به صورت آنلاین پخش جریانی داشته باشید.
  • مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 18 متر
  • فناوری شارژ بسیار سریع با قابلیت شارژ باتری تا 80 درصد در 18 دقیقه
  • باتری 1770 میلی آمپری و 2.6 ساعت کارکرد با هر بار شارژ کامل
  • با پشتیبانی از عملکرد TimeCode Sync، در پروژه هایی که با چندین دوربین ضبط می شوند، خروجی تصاویر ثبت شده با این دوربین به راحتی با دوربین های دیگر همگام سازی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ورزشی اسمو اکشن ۴ | DJI Osmo Action 4 پک استاندارد کمبو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ورزشی اسمو اکشن ۴ | DJI Osmo Action 4 پک استاندارد کمبو"، کلیک کنید.