برسی دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ | DJI Osmo Action 3 پک استاندارد کمبو

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ | DJI Osmo Action 3 پک استاندارد کمبو

دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ | DJI Osmo Action 3 پک استاندارد کمبو

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ | DJI Osmo Action 3 پک استاندارد کمبو

دوربین ورزشی DJI Osmo Action 3 را مشاهده و خریداری کنید

با دوربین ورزشی Osmo Action 3 می توانید در هر شرایطی فیلم های تثبیت شده و باکیفیت ضبط کنید. در دوربین ورزشی Osmo Action 3 تمام نقاط قوت نسل های قبلی این محصول که شامل ساختار بدنه اصلی Osmo Action و قابلیت های Osmo Action 2 می شود؛ با هم ادغام شدند. این محصول می تواند تا 160 دقیقه از زندگی روزمره، vlog، لحظات ورزشی هیجان انگیز و یا سفرهای ماجراجویی شما را با کیفیت بالا ثبت کند. دوربین ورزشی Osmo Action 3 دارای حالت های ضبط DCI 4K60، UHD 4K120 و 1080p240 و قابلیت عکاسی با فرمت های RAW و JPEG است. همچنین این دوربین ورزشی نسبت به نسخه های قبلی مقاومت بیشتری در برابر آب دارد و تا عمق 16 متری زیر آب قابل استفاده است.

از دیگر ویژگی های DJI Osmo Action 3 می توان به پخش آنلاین، امکان استفاده از آن به عنوان وب کم، سازگاری با میکروفون بی سیم DJI Mic و امکان ضبط صدا به صورت استریو با سه میکروفون روی بدنه این دوربین اشاره کرد. لنز این دوربین علاوه بر اینکه با Osmo Action 3 می تواند عمیق تر شود، از شیشه گوریلا گلس مقاوم ساخته شده است که لنز این دوربین را به شدت ضدآب و مقاوم در برابر خط و خش و سایش می کند. بدنه این دوربین ورزشی نیز تا ارتفاع 1.5 متری در برابر سقوط مقاوم است. این دوربین از دریافت دستورات صوتی نیز پشتیبانی می کند و در نتیجه در مواقعی که امکان لمس دوربین وجود ندارد قابل کنترل است. این محصول همچنین دارای لرزشگیر RockSteady 3.0، صفحه نمایش رنگی و لمسی OLED عقب و جلو و قابلیت حذف دسته مونوپاد (قابل استفاده برای اسکی و اسنوبورد) است. این دوربین از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و باتری آن در 20 دقیقه تا 80 درصد شارژ می شود.

بسته استاندارد ترکیبی شامل یک باتری با ظرفیت بالا، یک پایه مغناطیسی سه شاخه، یک قاب محافظ، دو محافظ لنز لاستیکی، یک آداپتور اتصال سریع، یک پایه تخت، پیچ‌های قفل، و یک کابل شارژ USB Type-C است.

قابلیت های تصویر

این دوربین دارای سنسور 1⁄ (1.7) اینچی است که به کاربر اجازه می دهد فیلم هایی با وضوح تا 4K و سرعت 120 فریم بر ثانیه با جزئیات بسیار بالا و با حذف لرزش های ناخواسته ضبط کند. لنز فوق عریض این دوربین ورزشی دارای زاویه دید 155 درجه است که با آن می توانید تصاویری به یاد ماندنی، جذاب و پایدار ثبت کنید.

تنظیم خودکار دمای رنگ

دوربین ورزشی Osmo Action 3 دارای سنسور تشخیص دمای رنگ است که به طور خودکار تعادل رنگ سفید و تنظیمات نوردهی را تنظیم می کند تا رنگ های بسیار دقیق را حتی در شرایط نوری مختلط و پیچیده در فیلم ها و عکس ها ثبت کند.

فیلمبرداری 4K HDR

قابلیت عکاسی در حالت HDR امکان ثبت جزئیات بالا در سایه ها و قسمت های هایلایت شده تصویر را فراهم می کند. حتی در شرایطی که هنگام عکاسی با رزولوشن 4K کنتراست بالایی در محیط وجود دارد، تاثیر تغییرات نور با ظرافت بسیار زیادی در فیلم های ضبط شده با این دوربین ورزشی ثبت خواهد شد. قابلیت فعال سازی حالت های تثبیت کننده تصویر نیز هنگام عکاسی با وضوح 4K در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت تا به طور موثر اثر لرزش دوربین در فیلم ها را از بین ببرد.

طراحی ایمن و موثر نصب دوربین

این دوربین با وجود صفحه رهش سریع مقاوم در برابر ضربه با پایه مغناطیسی، در شرایط دینامیکی به روشی بسیار ایمن بر روی اجسام مختلف قابل نصب است. همچنین با توجه به قابلیت جداسازی سریع دوربین، امکان جداکردن آن و نصب در جای دیگر و یا افزودن لوازم جانبی بدون اتلاف وقت وجود خواهد داشت. همچنین امکان تغییر حالت تصویر به حالت افقی و عمودی در عرض چند ثانیه وجود دارد.

مقاومت در برابر نفوذ آب

Osmo Action 3 نسبت به نسخه های قبلی این دوربین ورزشی در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است. این دوربین تا عمق 16 متری زیر آب بدون استفاده از لوازم جانبی قابل استفاده است.

شیشه بسیار مقاوم

جلو، پشت و پوشش محافظ لنز از شیشه گوریلا گلس بسیار بادوام ساخته شده است. این شیشه نه تنها در برابر سایش مقاوم است، بلکه در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری نیز مقاوم است. این سه قسمت از دوربین همچنین دارای یک پوشش ضد آب هستند که بدون افت کیفیت تصویر به سرعت آنها را خشک می کند.

باتری

باتری دوربین ورزشی Action 3 کاملاً در برابر سرما مقاوم است. در دمای منفی 20 درجه سانتیگراد می توانید با این دوربین به مدت 150 دقیقه بدون وقفه فیلم برداری کنید. همچنین امکان استفاده از این دوربین تا 2.5 ساعت وجود دارد. با این جزئیات، کاربران می توانند با یک بار شارژ دوربین، کل ماجراجویی خود را ثبت کنند.

شارژ سریع

Osmo Action 3 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. باتری این دوربین در 18 دقیقه از 0 تا 80 درصد شارژ می شود. لازم به ذکر است که در صورت شارژ باتری این دوربین ورزشی تا 80 درصد می توانید به مدت 120 دقیقه با آن فیلم برداری کنید.

سیستم تثبیت کننده دیجیتال RockSteady 3.0

Osmo Action 3 دارای نسل جدیدی از الگوریتم های لرزشگیر تصویر هوشمند است که می تواند اثر لرزش دوربین را در همه جهات خنثی کند. همچنین می توان از این عملکرد هنگام عکاسی با وضوح 4K و سرعت 120 فریم بر ثانیه استفاده کرد.

افق پایدار

این ویژگی تثبیت کننده تصویر هوشمند لرزش ناخواسته دوربین را در همه جهات از بین می برد. با وجود این قابلیت، حتی در شرایط شدید و چرخش 360 درجه، خط افق در هنگام عکسبرداری ثابت می ماند. همچنین می توان با فعال کردن ویژگی HorizonBalancing، که اثر خم شدن دوربین از افق به زاویه 45 درجه را اصلاح می کند، فعال شود. اگر این ویژگی را فعال کنید، می توانید در حالت 4K60 ضبط کنید.

دو صفحه نمایش لمسی

نمایشگر جلویی این دوربین ورزشی برای ولوگ و سلفی بسیار موثر است. لازم به ذکر است که با تغییر حالت این دوربین به حالت عمودی و افقی، تصویر صفحه نیز جهت دوربین را دنبال خواهد کرد. صفحه نمایش های لمسی این دوربین از حساسیت بالایی برخوردار است که حتی با دست های خیس نیز واکنش نشان می دهد.

پیام صوتی برای حالت انتخاب شده

زمانی که نمی توانید صفحه های این دوربین ورزشی را ببینید، می توانید با فشردن کلید سریع به حالت عکاسی Osmo Action 3 پی ببرید. حتی اگر دوربین را روی کلاه ایمنی نصب کرده باشید، می توانید با این عملکرد حالت مورد نظر را انتخاب کنید و مطمئن باشید که هرگز لحظه مهمی را از دست نخواهید داد. همچنین می توانید 5 حالت پیش فرض سفارشی را به حالت های فیلمبرداری این دوربین اضافه کنید.

دریافت دستورات صوتی

Osmo Action 3 بدون لمس و تنها با دستورات صوتی قابل کنترل است. این ویژگی زمانی که نمی توانید دوربین را لمس کنید بسیار مفید است.

ضبط صدای استریو

قابلیت ضبط صدای باکیفیت به این معنی است که مخاطبان هنگام تماشای ویدیوهای ضبط شده با این دوربین، حضور بیشتری روی صحنه دارند. جهت دریافت صدا در این محصول قابل تنظیم است تا بتوانید صداهای دقیق و جهت دار را در فیلم ضبط کنید. در پایین دوربین Action Camera 3 یک میکروفون مخفی وجود دارد که باعث کاهش صدای باد در هنگام وزش باد شدید یا حرکت با سرعت بالا می شود.

قابلیت اتصال میکروفون

دوربین ورزشی Osmo Action 3 با میکروفون DJI سازگار است. این میکروفون بسیار جمع و جور به راحتی بر روی کاربر نصب می شود و این میکروفون برد بی سیم بسیار طولانی 250 متری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همچنین می توانید میکروفون های دیگر را با کانکتورهای 3.5 میلی متری به این دوربین ورزشی متصل کنید.

قابل استفاده به عنوان وب کم

Osmo Action 3 می تواند به عنوان وب کم نیز استفاده شود. با وجود این امکان، در کلاس ها و یا در حین چت تصویری با دوستان، می توانید از قابلیت تصویربرداری و دریافت صدای استریو این دوربین ورزشی برای تماس های تصویری باکیفیت استفاده کنید.

اپلیکیشن DJI Mimo

اپلیکیشن DJI Mimo گزینه های بیشتری برای استفاده از Osmo Action 3 با استفاده از قدرت گوشی های هوشمند در اختیار کاربران قرار داده است. این برنامه با استفاده از فناوری محاسبات ابری و الگوریتم های هوش مصنوعی قادر است مونوپاد شما را هنگام اسکی و اسنوبورد از تصویر منبع حذف کند. با وجود این ویژگی، خروجی ویدیویی با کیفیت بسیار بالاتری خواهید داشت و احساس می کنید یک فیلمبردار حرفه ای از شما فیلم گرفته است.

پخش زنده از طریق Wi-Fi

دوربین ورزشی Osmo Action 3 از بسترهای پخش زنده پشتیبانی می کند. کاربران می توانند رزولوشن های مختلفی را برای پخش زنده انتخاب کنند و به طور مستقیم با دنیای مجازی خود تعامل داشته باشند. همچنین امکان ضبط اجراهای زنده ای که با این محصول اجرا می کنید نیز وجود دارد.

نرم افزار ویرایش فایل ویدئویی LightCut Video Editor

اپلیکیشن ویرایش فایل های ویدئویی LightCut Video Editor به کاربران امکان اتصال و ویرایش فایل های ویدئویی ضبط شده با این محصول را می دهد. این اپلیکیشن برای استفاده با دوربین ورزشی Osmo Action 3 کاملا بهینه شده است با این اپلیکیشن می توانید کلیپ های مختلف ضبط شده را انتخاب کرده و با استفاده از فرمت های از پیش آماده شده، آنها را به صورت هوشمند متصل کنید و در نهایت یک فایل آماده برای اشتراک گذاری خواهید داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ | DJI Osmo Action 3 پک استاندارد کمبو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین ورزشی اسمو اکشن ۳ | DJI Osmo Action 3 پک استاندارد کمبو"، کلیک کنید.