با رویکرد تخصص گرایی، توانمندی ها ساماندهی می شود

فیچینو/مرکزی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، تخصص گرایی را شعار اصلی مسعود پزشکیان برشمرد و گفت: این رویکرد اساسی می تواند هر فردی را در راستای تخصص، توانایی و توانمندی او در لایه های مختلف مدیریتی ساماندهی کند و بدون شک با این تفکر کارها به سامان می رسد.

با رویکرد تخصص‌گرایی، توانمندی‌ها ساماندهی می‌شود

محمود صادقی 28 خرداد در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن اظهار تاسف برای حادثه معدن شازند اظهار کرد: امیدواریم با اجرای استانداردهای علمی و کارشناسی شاهد حوادث کمتری در محیط کار باشیم. بخش کارگری ایران محروم از خیلی از امکانات ابتدایی و پایه ای از جمله استانداردهای ایمنی در محیط کار است.

وی افزود: بعد از حادثه تلخ سقوط بالگرد شهدای خدمت، همه مردم ایران در تکاپوی برگزاری یک انتخابات استثنایی هستند که باید ظرف 50 روز دولت جدید تشکیل شود.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این حادثه مسیولین مملکت و کارگزاران نظام و احزاب سیاسی و مردم غافلگیر شدند ولی همه باید تلاش کنند که این تهدید تبدیل به فرصت شود. انتخابات فرصت تجلی اراده ملت است و با توجه به اینکه در انتخابات های اخیر به ویژه انتخابات اسفندماه شاهد ظهور کم فروغ رای دهندگان در پای صندوق های رای بوده ایم، لذا امیدواریم این انتخابات زمینه ای برای بازگشت مردم به عرصه اثرگذاری آنها در سرنوشت سیاسی و خروج مردم از بی تفاوتی نسبت به سرنوشت خود شود.

صادقی اظهار کرد: در انتخابات اسفند ماه گذشته نظر عده ای بر این بود که ابتدا شورای نگهبان کاندیداها را اعلام کند و سپس اصلاحات از بین تاییدشدگان، معرفی کاندیدای خود را انجام دهد اما نظر اکثریت جبهه اصلاحات بر این بود که ابتدا کاندیدای مورد نظر اعلام شود و اگر مطابق راهبرد کاندیداهای اصلاحات تایید شدند، جبهه اصلاحات در انتخابات حضور پیدا کند و اگر تایید نشدند اصلاحات هم حضور نداشته باشد چراکه معنا ندارد که یک حزب کاندیدا نداشته باشد ولی در انتخابات مشارکت فعال داشته باشد.

وی تاکید کرد: در اسفندماه، انتخابات، رقابتی نبود و از همان مردادماه مشخص بود قراری بر رقابتی بودن انتخابات نیست، از طرفی پیش بینی می شد در آن انتخابات به دلیل وقایع اسفبار سال 1401 مشارکت زیادی اتفاق نیفتد که طبق پیش بینی ها مشارکت پایین بود.

صادقی با بیان اینکه شورای نگهبان انتخابات را فیلتر کرده و قدرت انتخاب مردم را محدود می کند گفت: از این جهت اصلاح طلبان در انتخابات گذشته به تصمیم مذکور رسیدند و خاتمی هم در انتخابات مشارکت نکرد.

وی اضافه کرد: نقش رییس جمهور در مناسبات بین المللی و توسعه همه جانبه کشور بسیار موثر است و بر همین اساس فردی که می خواهد آینده کشور را برای چهار سال در دست بگیرد باید نسبت به تمام امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین المللی اشراف کامل داشته باشد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جبهه اصلاحات بنا دارد با استفاده از ظرفیت های مردمی و حمایت همه جانبه از نامزد مورد نظر خود، هشتم تیرماه 1403 را به دوم خردادی دیگر تبدیل کند.

صادقی با بیان اینکه رییس جمهور در سطح خرد با زندگی روزمره مردم سر و کار دارد افزود: زمانی که وزرای مردمی و متخصص در هییت دولت باشند، در نتیجه تصمیمات عاقلانه در کشور اتخاذ می شود.

وی اضافه کرد: پزشکیان انسانی مردمی، تعامل گرا، صادق و شجاع و متعهد به آرمان رهبری با شعار تخصص گرایی است و با توجه به تجربه ای که دارد می تواند رییس جمهور موفقی باشد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران کشوری سرشار از منابع طبیعی و استعدادهای سرشار و موقعیت راهبردی است ولی فقدان مدیریت و علم، عنصر مفقوده این سرزمین است که رییس جمهور و دولتی علم گرا می تواند از این ظرفیت ها در جهت توسعه و آبادانی میهن استفاده کند.

صادقی تخصص گرایی را شعار اصلی مسعود پزشکیان برشمرد و گفت: این رویکرد اساسی می تواند هر فردی را در راستای تخصص، توانایی و توانمندی او در لایه های مختلف مدیریتی ساماندهی کند و بدون شک با این تفکر کارها به سامان می رسد. امیدواریم مسعود پزشکیان این فرصت را پیدا کند که تفکرات علم گرایی اش در ایران حاکم شود.

وی ادامه داد: نیاز است در تحولات حساس احتمالی در سطوح کلان نظام، صدا و زبانی از کف جامعه در تصمیم گیری های کلان حضور داشته باشد.

نمانیده اسبق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در عصر رسانه و شبکه ها باید از تمام لحظه ها استفاده کرده و مملکت را از تصمیمات غیر مدیریتی خارج کرده و طعم زندگی را به  مردم بچشانیم و امید را در دل ایرانیان مقیم در  خارج برای بازگشت به وطن زنده کنیم.

پایان خبر فیچینو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با رویکرد تخصص گرایی، توانمندی ها ساماندهی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با رویکرد تخصص گرایی، توانمندی ها ساماندهی می شود"، کلیک کنید.