بازاریابی
-
اقتصادی
خریدهای فوری و اضطراری: مصرف کنندگان چگونه تصمیم می گیرند؟
چگونه مصرف کنندگان در خریدهای فوری و اضطراری تصمیم می گیرند؟ مصرف کننده ها تو خریدهای فوری و اضطراری تصمیم گیری های خیلی سریع و متفاوتی دارن. تو خریدهای فوری، معمولاً احساسات و فرصت های لحظه ای نقش اصلی رو…
-
آموزش
معرفی مشاغل جدید در حوزه خدمات غذایی
صنعت خدمات غذایی در ایران و جهان، هر روز چهرهای جدید به خود میگیرد. با تغییرات سریع در سبک زندگی، انتظارات مشتریان و پیشرفتهای تکنولوژیک، نیاز به نوآوری و ظهور مشاغل جدید در حوزه خدمات غذایی بیش از پیش احساس…
-
عمومی
برندهای محلی هلیفکس در شبکه های اجتماعی
پاسخ به این سوال که تجربه برندهای محلی هلیفکس در شبکههای اجتماعی چگونه است، نیازمند تحلیل دقیق پلتفرمهای مورد استفاده، استراتژیهای محتوایی و میزان تعامل آنها با مخاطب بومی است. این برندها با بهرهگیری از هویت محلی و رویدادهای شهری،…
-
اقتصادی
محتوای همیشه سبز | سرمایه گذاری هوشمندانه در بازاریابی محتوا
محتوای همیشه سبز: سرمایه گذاری بلندمدت در بازاریابی محتوا محتوای همیشه سبز مثل یه درخت سرسبز، محتواییه که هیچ وقت کهنه نمی شه و همیشه برای مخاطباتون تازگی داره. این نوع محتوا، برخلاف محتواهای زودگذر و ترند، مثل یک سرمایه…
-
کتاب
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی صادرات (آلن ای برانچ) | نکات کلیدی
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی صادرات ( نویسنده آلن ای برانچ ) کتاب مدیریت بازاریابی صادرات آلن ای برانچ، یک راهنمای کاربردی و جامع برای هر کسی است که می خواهد در دنیای پیچیده تجارت بین الملل، قدم های مطمئنی بردارد.…
-
تکنولوژی
تحلیل داده ها – بهبود بازاریابی شبکه های اجتماعی
چگونه با تحلیل داده ها بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را بهبود دهید؟ برای اینکه بازاریابی شبکه های اجتماعی شما واقعاً نتیجه بدهد، باید از داده ها کمک بگیرید. تحلیل داده ها به شما کمک می کند تا فراتر از…
-
کتاب
خلاصه کتاب 100 ایده بزرگ بازاریابی جیم بلیث | درس های موفق
خلاصه کتاب 100 ایده بزرگ بازاریابی: از شرکت های پیشرو موفق از سراسر جهان ( نویسنده جیم بلیث ) اگر دنبال راهی هستید که بازاریابی کسب وکارتون رو متحول کنید و حسابی از رقبا جلو بزنید، خلاصه کتاب 100 ایده…
-
کتاب
خلاصه کتاب استقلال مالی با بازاریابی شبکه ای (محمود محمدی)
خلاصه کتاب رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکه ای ( نویسنده محمود محمدی ارمندی ) کتاب «رسیدن به استقلال مالی با تجارت بازاریابی شبکه ای» نوشته محمود محمدی ارمندی، برای کسایی که دنبال آزادی مالی و کسب وکار…
-
اقتصادی
معروف ترین استراتژی های بازاریابی: راهنمای جامع و کاربردی
در دنیای پویای کسبوکار امروز بازاریابی نقشی حیاتی در موفقیت و رشد سازمانها ایفا میکند. استراتژیهای بازاریابی به عنوان نقشه راهی که مسیر رسیدن به اهداف بازاریابی را مشخص میکنند از اهمیت ویژهای برخوردارند. اما در میان انبوه استراتژیهای موجود…