برسی مانیتور پرتابل Viltrox مدل DC-50 5″ HDMI

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی مانیتور پرتابل Viltrox مدل DC-50 5" HDMI

مانیتور پرتابل Viltrox مدل DC-50 5″ HDMI

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

مانیتور پرتابل Viltrox مدل DC-50 5″ HDMI

مانیتور فضای باز Wiltrox مدل DC-50 HD

استفاده از مانیتورهای خارجی هنگام عکاسی فوکوس روی سوژه را حتی با دیافراگم کاملا باز بسیار دقیق می کند. این مانیتورها به دلیل اندازه بزرگتر در مقایسه با نمایشگر و منظره یاب دوربین ها آزادی عمل و دقت بیشتری در ترکیب بندی به فیلمبردار می دهند. همچنین این نمایشگرهای اکسترنال به شرط ساخت شرکتی معتبر معمولا دقت رنگ بسیار بالایی دارند و از طریق آنها می توان سطح سفیدی تصویر را به خوبی تنظیم کرد.

نمایشگرهای خارجی نیز می توانند در عکاسی بسیار موثر باشند. در عکاسی ماکرو که فوکوس روی سوژه باید بسیار دقیق باشد و ممکن است به دلیل کوچک بودن تصویر نتوانید از طریق منظره یاب یا صفحه دوربین به خوبی روی سوژه فوکوس کنید نمایشگرهای بزرگتر می توانند این مشکل را حل کنند.

DC-50 HD یک مانیتور بی نظیر از Wiltrox است که به لطف پورت های ورودی مختلف با طیف وسیعی از دوربین ها از دوربین های فیلمبرداری مدولار گرفته تا دوربین های DSLR سازگار است. این مانیتور 5 اینچی دارای رزولوشن 600 در 480 سایت ما بوده و برای فیلم برداری Full HD مناسب است. همچنین با توجه به قابلیت زوم سایت ما به سایت ما این مانیتور می توانید با دقت بالایی روی سوژه فوکوس کنید. این ویژگی در عکاسی ماکرو برای دستیابی به فوکوس دقیق بسیار موثر است.

مانیتور خارجی DC-50 HD دارای دو کابل HDMI در دو اندازه مختلف و پایه ای برای اتصال به هات شو دوربین است. با این پایه می توانید مانیتور را به دوربین های مختلف متصل کرده و با تنظیم زاویه مانیتور در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این مانیتور با باتری های سری NP-FM500h و آداپتورهای DC 8 تا 18 ولت با خروجی DC IN سازگار است. این باتری یا
آداپتور باید جداگانه خریداری شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مانیتور پرتابل Viltrox مدل DC-50 5″ HDMI" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مانیتور پرتابل Viltrox مدل DC-50 5″ HDMI"، کلیک کنید.