برسی کیت فیلتر Nisi برای Mavic 2 Pro

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت فیلتر Nisi برای Mavic 2 Pro

کیت فیلتر Nisi برای Mavic 2 Pro

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت فیلتر Nisi برای Mavic 2 Pro

پهپادهای DJI از جمله Mavic 2 Pro قادر به ثبت تصاویر باورنکردنی از ارتفاعات هستند. اما این پرندگان معمولاً در طول روز و در نور شدید پرواز می کنند. بنابراین به دلیل روشنایی بالا ممکن است برخی از جزئیات تصویر توسط دوربین این پرندگان ثبت نشود. NiSi برای رفع این مشکل و همچنین افزایش امکانات و خلاقیت هنگام عکاسی با این پرنده 4 فیلتر مخصوص را در قالب کیت مناسب دوربین DJI Mavic 2 Pro طراحی و منتشر کرد. سه فیلتر ND4/ND8/ND16 و یک فیلتر پلاریزه در این مجموعه وجود دارد. فیلترهای ND بالایی به ترتیب 2 3 و 4 توقف نوردهی را کاهش می دهند. به لطف این فیلترها می توانید با سرعت شاتر کمتری عکس بگیرید و تصاویر طبیعی تری بگیرید. علاوه بر 3 فیلتر ND یک فیلتر پلاریزه نیز وجود دارد. این نوع فیلترها باعث کاهش انعکاس در تصاویر گرفته شده از سطوح براق غیر فلزی مانند آب و شیشه می شوند و همچنین کنتراست تصاویر گرفته شده به ویژه تصاویر گرفته شده از آسمان را افزایش می دهند. تصاویری که با این نوع فیلتر گرفته می شوند واضح تر هستند و غلظت رنگ بیشتری دارند.

هر یک از فیلترهای موجود در این کیت بسیار سبک و در حدود 1.5 گرم است بنابراین بر قدرت باتری پرنده تأثیر نمی گذارد. فیلترها از شیشه نوری در دقیق ترین شرایط ساخته شده و مجهز به پوشش چند لایه نانو و ضد آب هستند تا انتقال نور مرئی را به حداکثر و بازتاب نور را به حداقل برسانند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت فیلتر Nisi برای Mavic 2 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت فیلتر Nisi برای Mavic 2 Pro"، کلیک کنید.