برسی لرزش گیر موبایل ژیون تک مدل Smooth 4

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لرزش گیر موبایل ژیون تک مدل Smooth 4

لرزش گیر موبایل ژیون تک مدل Smooth 4

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لرزش گیر موبایل ژیون تک مدل Smooth 4

استابلایزرها در گذشته یکی از ابزارهای تخصصی تصویربرداری بودند اما با افزایش قابلیت های گوشی های هوشمند در زمینه تصویربرداری و عکاسی این ابزار به یکی از لوازم جانبی ضروری برای همه تبدیل شده است. از طرفی دوربین گوشی های هوشمند با وجود امکان ثبت عکس های بزرگ و باکیفیت و فیلم های باکیفیت به دلیل وزن سبک گوشی موبایل که معمولا کمتر از 200 گرم است از پایداری کافی برخوردار نیستند و کوچکترین لرزش روی فیلم ها و عکس های گرفته شده با آنها تأثیر می گذارد.

نکته قابل توجه در مورد این دستگاه این است که دارای یک چرخ در کنار گیمبال است که می توانید از آن برای تنظیم فوکوس و زوم با دقت بالا استفاده کنید.

اکنون برخی استابلایزرها به طور اختصاصی برای گوشی های هوشمند ساخته شده اند که یکی از کامل ترین آنها Zhiyun Smooth 4 است.این استابلایزر هیچ محدودیتی برای کاربر ایجاد نمی کند و امکان نصب گوشی به صورت عمودی بر روی آن وجود دارد. یکی از نکات مثبت این استابلایزر استفاده از دو باتری 2000 میلی آمپر ساعتی در آن است که امکان کارکرد تا 12 ساعت را به کاربر خواهد داد. باتری گوشی را می توان از طریق ورودی USB روی محفظه گیمبال شارژ کرد به این معنی که Zhiyun Smooth 4 در حین کار می تواند از طریق پاور بانک شارژ شود.

Zhiyun Smooth 4 یک گیمبال سه محوره است و می تواند در دو جهت تا 240 درجه بچرخد و تا 300 درجه حرکت کند. بدنه این کمک فنر از آلومینیوم ساخته شده است که وزن بدنه جامد آن را مناسب و حدود 547 گرم کرده است. ظرفیت بار این کمک فنر نیز 210 گرم است که تقریبا هیچ گوشی هوشمندی بیش از این مقدار وزن ندارد.

یک محل پیچ استاندارد سه پایه در انتهای پایه Zhiyun Smooth 4 تعبیه شده است که امکان نصب آن بر روی سه پایه ها و مونوپادهای مختلف را فراهم می کند و حرکت جرثقیل را شبیه سازی می کند.

چیزی که می تواند بین یک تصویر معمولی و یک تصویر با کیفیت حرفه ای تفاوت ایجاد کند فقط اندازه و وضوح تصویر نیست. بلکه عدم وجود حتی کوچکترین لرزش و چرخش نرم در چنین تصاویری به آن ظاهری حرفه ای می دهد که دستیابی به آن با نرم افزارهای ویرایش تصویر نیز غیرممکن است اما می توان با کمک تثبیت کننده Zhiyun Smooth 4 به آن دست یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لرزش گیر موبایل ژیون تک مدل Smooth 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لرزش گیر موبایل ژیون تک مدل Smooth 4"، کلیک کنید.