برسی آداپتور باتری گیمبال DJI Ronin S

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی آداپتور باتری گیمبال DJI Ronin S

آداپتور باتری گیمبال DJI Ronin S

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

آداپتور باتری گیمبال DJI Ronin S

آداپتور باتری گیمبال DJI Ronin S به گیمبال Ronin-S اجازه می دهد تا با اتصال مستقیم به برق شارژ شود. با استفاده از این آداپتور نیازی به اتصال دسته به گیمبال نیست. برای شارژ کردن دسته گیمبال باید از دسته جدا شده و به آداپتور در بالا متصل شود. سپس یک کابل USB به پورت Type-C روی آداپتور متصل می شود و طرف دیگر به خود شارژر متصل می شود. پورت USB Type-C با شارژرهای همراه 5V/2A سازگار است و برای شارژ سریعتر می توانید از شارژر 12V/2A مانند خود Ronin-S نیز استفاده کنید.

ترکیب این آداپتور باتری با دستگیره Ronin-S یک پاور بانک ایجاد می کند. در صورتی که گریپ شارژ کافی داشته باشد با اتصال آن به آداپتور می توانید خروجی USB Type-A داشته باشید که برای شارژ موبایل یا دستگاه های دیگر از طریق برق گریپ بسیار موثر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی آداپتور باتری گیمبال DJI Ronin S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی آداپتور باتری گیمبال DJI Ronin S"، کلیک کنید.