برسی سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-5316

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-5316

سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-5316

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-5316

شرکت چینی Weifeng Weifeng در زمینه ساخت سه پایه و مونوپاد برای عکاسی و فیلمبرداری فعالیت می کند. محصولات این شرکت دارای کیفیت مناسب و قیمت مناسب می باشد. به همین دلیل، به ویژه برای عکاسان آماتور و کسانی که به صورت غیرحرفه ای عکاسی می کنند، انتخاب مناسبی است.

سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-5316 نیز یکی از محصولات همین شرکت می باشد. وزن کل این محصول 2080 گرم و دارای وزن مجاز 3 کیلوگرم می باشد. ارتفاع این محصول در حالت حداکثر 161.5 سانتی متر و در حالت بسته 62.5 سانتی متر خواهد بود. پایه های این محصول 4 تکه و دارای بند می باشد. یکی از ویژگی های مهم این محصول حداقل ارتفاع 23.5 سانتی متری آن است که امکان استفاده از این سه پایه برای عکاسی ماکرو را فراهم می کند.

برای رویه سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-5316 از سر قلم استفاده شده است که علاوه بر عکاسی برای استفاده در فیلمبرداری نیز مناسب است. همچنین، با استفاده از سطح حباب داخلی، می توانید دوربین و لنز خود را تنظیم کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-5316" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه آلومینیومی ویفنگ مدل WT-5316"، کلیک کنید.