برسی گیمبال موبایل اسمو موبایل ۴ (اورجینال)| DJI Osmo Mobile 4

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی گیمبال موبایل اسمو موبایل ۴ (اورجینال)| DJI Osmo Mobile 4

گیمبال موبایل اسمو موبایل ۴ (اورجینال)| DJI Osmo Mobile 4

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

گیمبال موبایل اسمو موبایل ۴ (اورجینال)| DJI Osmo Mobile 4

معرفی استابلایزر اسمو موبایل 4

Osmo Mobile 4 DJI Osmo Mobile 4 نسخه بهبود یافته و بهبود یافته مدل بسیار موفق Osmo Mobile 3 در مقایسه با نسل قبلی خود، ابعاد جمع و جورتر و وزن کمتری دارد. این در حالی است که موتورهای به کار رفته در آن نسبت به موتورهای مدل قبلی قوی تر و قادر به تولید گشتاور بیشتری هستند. اما یکی از مهم ترین تفاوت ها نسبت به مدل های قبلی، نگه دارنده گیمبال مغناطیسی است که اتصال گوشی موبایل به گیمبال را حتی نسبت به قبل آسان می کند.

گیمبال های موبایل با حذف و خنثی سازی ارتعاشات ناشی از حرکت تلفن همراه تصویری را که در نهایت توسط موبایل ثبت می شود صاف و با کیفیت می کنند. به این ترتیب می توانید از تمامی قابلیت های دوربین گوشی هوشمند خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. علاوه بر این، Osmo Mobile 4 دارای عملکردهای از پیش تعیین شده و حرکات برنامه ریزی شده است که می توانید از آنها برای افزودن جلوه های جذاب بسیاری به ویدیوهای خود استفاده کنید.

گیمبال Osmo Mobile 4 از طریق برنامه انحصاری DJI به نام برنامه DJI Mimo کنترل می شود که برای سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس است. با استفاده از این برنامه و اتصال تلفن همراه و گیمبال به یکدیگر می توانید به راحتی از استابلایزر استفاده کرده و از حالت ها و عملکردهای طراحی شده برای آن بهره مند شوید. ویژگی هایی مانند تشخیص فرم بدن، حالت های ورزشی و غیره.

حالت های مختلف عکاسی Osmo Mobile 4

با استفاده از برنامه DJI Mimo، Osmo Mobile حالت های مختلف عکسبرداری را در اختیار شما قرار می دهد. حالت هایی مانند عکاسی پرتره، زاویه کم یا زاویه کم، منظره، تایم لپس، زوم پویا، هایپرلپس، پانوراما، حرکت آهسته، حالت چرخش و همچنین حالت ورزشی برای عکاسی با سرعت بالا. علاوه بر این، با استفاده از جوی استیک و دکمه های کنترلی روی دسته گیمبال، می توانید حرکات تلفن همراه خود را به طور کامل کنترل کنید، سلفی بگیرید یا فیلمبرداری را شروع یا متوقف کنید. همچنین حالت ActiveTrack 3.0 این محصول به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار افراد را بشناسید و آنها را ردیابی کنید.

طراحی و نگهدارنده مغناطیسی Osmo Mobile 4

هولدر گوشی موبایل Osmo Mobile 4 امکان اتصال گوشی های موبایل با عرض 67 تا 84 میلی متر را به شما می دهد. این نگهدارنده آهنربایی است که اتصال و جدا کردن تلفن همراه را بسیار آسان می کند. اما یکی دیگر از گزینه هایی که برای اتصال تلفن همراه خود به آن نیاز دارید و یکی از بارزترین ویژگی های این محصول استفاده از حلقه مغناطیسی است که حتی نسبت به روش قبلی اتصال تلفن همراه آسان تر است. این حلقه با چسباندن به پشت تلفن همراه به شما این امکان را می دهد که آهنربای تلفن همراه را به گیمبال متصل کنید. این روش علاوه بر سرعت بیشتر، محدودیت های کمتری نیز خواهد داشت. نگهدارنده گیمبال یکی دیگر از قطعاتی است که در این نسل بازطراحی شده است. این دستگیره با طراحی بهبود یافته چسبندگی بهتری به شما می دهد.

باتری به کار رفته در Osmo Mobile 4 می تواند تا 15 ساعت انرژی گیمبال را تامین کند. زمان شارژ مجدد 2.5 ساعت خواهد بود. برای شارژ گیمبال، یک پورت ورودی USB-C بر روی محفظه آن تعبیه شده است و کابل مربوطه نیز به همراه محصول ارائه می شود. همچنین مانند مدل قبلی یک خروجی USB-A نیز بر روی بدنه این گیمبال تعبیه شده است که می توانید از آن برای شارژ گوشی موبایل یا سایر لوازم جانبی خود استفاده کنید.

یک شیار 1/4 اینچی در پایین گیمبال وجود دارد که می توانید از آن برای اتصال گیمبال به سه پایه استفاده کنید. البته همراه این محصول یک سه پایه کوچک نیز ارائه می شود. همچنین می توانید از این سه پایه به عنوان یک دستگیره اضافی برای نگه داشتن گیمبال استفاده کنید.

ویژگی های اصلی Osmo Mobile 4

  • پایه مغناطیسی
  • طراحی فشرده
  • موتور قدرتمند با گشتاور بالا
  • تراز آسان
  • زاویه 15 درجه دسته محصول
  • پشتیبانی از نسل پنجم بلوتوث
  • سرعت چرخش 120 درجه در ثانیه
  • باتری داخلی با عمر 15 ساعت
  • پورت USB-A برای شارژ
  • سه پایه همراه محصول می باشد
  • قابلیت های تصویربرداری و کنترل پیشرفته با استفاده از یک برنامه اختصاصی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال موبایل اسمو موبایل ۴ (اورجینال)| DJI Osmo Mobile 4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال موبایل اسمو موبایل ۴ (اورجینال)| DJI Osmo Mobile 4"، کلیک کنید.