برسی لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-X رنگ خاکستری

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-X رنگ خاکستری

لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-X رنگ خاکستری

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-X رنگ خاکستری

گیمبال Xion Smooth X Smooth-X یک تثبیت کننده لرزش بسیار فشرده با طراحی تاشو است که برای استفاده با تلفن های همراه طراحی و ساخته شده است. اگرچه ابعاد این محصول بسیار جمع و جور است اما به لطف بازوی تلسکوپی به کار رفته در آن می توانید از این محصول به عنوان مونوپاد برای عکاسی سلفی و فیلم برداری نیز استفاده کنید. این بازو قابلیت تنظیم و افزایش طول از 10 تا 20 اینچ را در اختیار کاربر قرار می دهد.

Xion Smooth X از تلفن های همراه با عرض 50 تا 90 میلی متر پشتیبانی می کند و حداکثر تحمل وزن آن 200 گرم خواهد بود. برای قرار دادن تلفن همراه بر روی گیمبال، یک پایه قابل تنظیم وجود دارد که می توانید گوشی هوشمند خود را به صورت افقی یا عمودی روی آن قرار دهید. حالت قرارگیری عمودی بیشتر برای عکاسی پرتره یا عکاسی سلفی استفاده می شود. جابجایی بین حالت افقی و عمودی نیز با فشار دادن یک دکمه و از خود گیمبال انجام می شود.

باتری به کار رفته در این محصول 1000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و تا 4 ساعت قادر خواهد بود انرژی لازم را در اختیار گیمبال قرار دهد. این مقدار بسته به نوع استفاده می تواند تا 5.5 ساعت افزایش یابد اما در شرایط عادی همان 4 ساعت زمانی است که می توانید از باتری های این گیمبال انتظار داشته باشید. یک کابل USB برای شارژ باتری به همراه محصول ارائه شده است.

این گیمبال با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری کامل دارد و اپلیکیشن اختصاصی آن امکان استفاده از ویژگی های خاص و جذاب را به کاربر می دهد. با کمک این اپلیکیشن می توانید فیلم های آهسته، اسلوموشن، پانوراما و سایر ویدیوهای خلاقانه ضبط کنید. همچنین ردیابی شی را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این، این برنامه امکان ویرایش فیلم ها مانند برش یا قرار دادن موسیقی و زیرنویس روی آن ها را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

یک جوی استیک برای کنترل محصول بر روی بدنه Xion Smooth X تعبیه شده است. این محصول دارای کنترل ژست نیز می باشد. این عملکرد به کاربر کمک می کند تا با تکان دادن یا نشان دادن علامت V با انگشتان، فرمان فشار دادن دکمه شاتر و شروع عکسبرداری یا عکاسی را به گیمبال و دوربین ارسال کند. این ویژگی به خصوص برای عکس های گروهی مفید است. در پایین گیمبال یک شیار 1.4 اینچی تعبیه شده است که می توانید از آن برای اتصال گیمبال به سه پایه استفاده کنید.

ویژگی های اصلی:

طراحی تاشو و گیمبال 2 محوره

طراحی تلسکوپی و قابلیت افزایش طول گیمبال تا 20 اینچ

قابلیت نگه داشتن گوشی موبایل به صورت افقی و عمودی

میانگین عمر باتری 4 ساعت است

سازگار با سیستم عامل های اندروید و iOS

قابلیت ضبط حرکت آهسته، تایم لپس، عکاسی پانوراما، ویرایش تصویر و موارد دیگر. از طریق یک اپلیکیشن ویژه

کنترل ژست های هوشمند برای عکاسی و فیلم برداری

یک شیار 1/4 اینچی در پایین گیمبال و قابلیت اتصال سه پایه به آن

اقلام موجود در جعبه محصول عبارتند از:

  • گیمبال موبایل Zhiyun-Tech SMOOTH-X
  • کابل شارژ USB Type-C

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-X رنگ خاکستری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لرزشگیر موبایل ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-X رنگ خاکستری"، کلیک کنید.