برسی گیمبال DJI مدل RS 2

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی گیمبال DJI مدل RS 2

گیمبال DJI مدل RS 2

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

گیمبال DJI مدل RS 2

تثبیت کننده DJI RS 2 به عنوان جایگزینی برای مدل موفق Ronin-S معرفی و به بازار عرضه شد. این محصول دارای تحمل وزن 4.5 کیلوگرم است که امکان استفاده از دوربین های سنگین وزن را بر روی آن فراهم می کند. ساختار این گیمبال از فیبر کربن و طول دسته آن کوتاهتر است که باعث شده وزن نهایی این محصول 25 درصد سبکتر از مدل S باشد. با وجود کوتاه شدن چسبندگی باتری دوربین، همچنان قادر است تا 12 ساعت انرژی لازم را برای دستگاه تامین کند. موتورهای استفاده شده در RS 2 حدود 20 درصد قدرتمندتر هستند و اکنون می توانند دوربین هایی مانند BlackMagic Pocket 6K، Canon 1D X Mark III و ALEXA Mini را حمل و رانندگی کنند. برای اطلاع کامل از سازگاری این گیمبال می توانید به این آدرس مراجعه کنید.

DJI RS 2 دارای یک صفحه نمایش 1.4 اینچی بر روی بدنه خود است که دارای صفحه نمایش LCD لمسی است. با کمک این نمایشگر می توانید به تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید و وضعیت آن را بهتر و راحت تر بدانید. این محصول از الگوریتم تثبیت کننده DJI معروف به DJI Titan استفاده می کند که فرآیند تثبیت را روانتر می کند. علاوه بر این قابلیتی به نام SuperSmooth دارد که با افزایش گشتاور موتورها و همچنین کنترل بهتر حرکات و ارتعاشات لنز، عملکرد بسیار نرمی را در هنگام استفاده از لنزهای تله فوتو سنگین و بلند در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

علاوه بر این دو پورت RSA نیز در این گیمبال تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید لوازم جانبی مخصوص این محصول را متصل کنید. هر یک از این پورت ها دارای پایه ناتو با پشتیبانی از انتشار سریع هستند. یکی از این پورت های RSA در سمت چپ دستگاه و دیگری در سمت راست دستگاه قرار دارد.

برای کنترل بهتر گیمبال و همچنین بهره مندی از تمامی عملکردهای آن می توانید از اپلیکیشن های مخصوص اندروید و iOS استفاده کنید. این برنامه حرکت آهسته و عکسبرداری پانوراما را ارائه می دهد. Time Tunnel نام یکی دیگر از حالت های این محصول است که با ترکیب عکسبرداری هایپرلپس و حرکت دوربین جلوه ای بسیار زیبا و جذاب ایجاد می کند. این محصول دارای حالت های پیشرفته برای عکاسی از سوژه های متحرک می باشد. از قابلیت DJI RavenEye نیز برای انتقال بی سیم اطلاعات در این گیمبال استفاده می شود. همانطور که در بالا ذکر شد، این گیمبال دارای یک صفحه نمایش LCD است که می تواند بسیاری از این تنظیمات و عملکردها را از طریق این صفحه نمایش کنترل کند.

تثبیت کننده DJI RS 2 از سیستم نصب دو لایه Manfrotto plus Arca-Swiss استفاده می کند که دارای دو پایه جدا شونده سریع است. برای تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی، این محصول دارای حالت پرتره خاصی است که با فشار یک دکمه دوربین را به صورت عمودی تنظیم می کند. برای کمک به تعادل بهتر دوربین، RS 2 روی هر یک از محورهای خود قفل دارد. علاوه بر این، یک دکمه تنظیم دقیق تعادل روی بدنه گیمبال وجود دارد که به شما امکان می دهد دوربین گیمبال را با دقت بیشتری تنظیم کنید.

باتری دستگاه در دسته آن قرار دارد و می تواند انرژی لازم را تا 12 ساعت در اختیار دستگاه قرار دهد. کارتریج باتری دستگاه نیز به کاربر امکان تعویض باتری را می دهد تا پس از اتمام شارژ دستگاه، با باتری جدید مدت بیشتری کار کند. این کارتریج را می توان با استفاده از پورت USB-C روی بدنه گیمبال شارژ کرد و حتی می توانید دسته را به طور کامل از دستگاه شارژ خارج کنید. دسته BG30 که به طور پیش‌فرض در این گیمبال استفاده می‌شود، از فناوری‌های شارژ سریع PD و QC 2.0 پشتیبانی می‌کند که امکان شارژ کامل را در 1.5 ساعت با استفاده از شارژر 24 واتی فراهم می‌کند.

تثبیت کننده RS 2 دارای یک قاب ضد آب و دارای شکاف های جانبی است. همچنین دارای یک سه پایه کوچک است که با استفاده از یک شیار 1/4 اینچی به پایین گیمبال متصل می شود. این سه پایه هم به عنوان پایه نگهدارنده و هم به عنوان اکستنشن گیمبال قابل استفاده است.

ویژگی های اصلی

  • ظرفیت بار 4.5 کیلوگرم
  • پشتیبانی از دوربین های سنگین
  • مجهز به صفحه نمایش 1.4 اینچی لمسی LCD
  • الگوریتم تثبیت تایتان DJI
  • عملکرد صاف و روان هنگام استفاده از لنزهای سنگین
  • دو پورت RSA با پایه ناتو
  • پشتیبانی از سیستم انتقال داده DJI RavenEye 1080p
  • بازوی ساخته شده از فیبر کربن
  • دسته کوتاه با باتری جمع و جور
  • عمر باتری 12 ساعت
  • پایه دولایه Manfrotto plus Arca-Swiss
  • امکان تغییر حالت پرتره با فشار دادن یک دکمه
  • قابلیت قفل کردن محورها
  • کیف حمل ضد پاشش

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال DJI مدل RS 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال DJI مدل RS 2"، کلیک کنید.