برسی کیت کومبو گیمبال DJI مدل RSC 2

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت کومبو گیمبال DJI مدل RSC 2

کیت کومبو گیمبال DJI مدل RSC 2

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت کومبو گیمبال DJI مدل RSC 2

گیمبال DJI RSC 2 برای استفاده با دوربین های بدون آینه و DSLR طراحی و تولید شده است و توانایی تحمل وزن 3 کیلوگرم را دارد. این مقدار برای حمل دوربین با لنز و لوازم جانبی متصل مناسب است و به کاربر امکان عکاسی با تنظیمات حرفه ای را می دهد. برای مشاهده دوربین ها و لنزهای سازگار با این گیمبال می توانید به این صفحه در سایت سازنده مراجعه کنید.

موتورهای به کار رفته در DJI RSC 2 50 درصد از موتورهای Ronin-SC که در واقع نسخه قبلی این گیمبال است، قدرتمندتر هستند. یکی از مهم ترین ویژگی های RSC2 طراحی جمع شونده آن است که امکان استفاده از گیمبال را از پایین فراهم می کند. روش کار به این صورت است که قسمت بالای گیمبال به سمت پایین جمع می شود تا به کاربر امکان فیلمبرداری از زوایای پایین را بدهد. در داخل دسته این گیمبال باتری های آن قرار داده شده است که می تواند انرژی لازم را تا 14 ساعت در اختیار دستگاه قرار دهد. باتری ها را می توان در داخل دسته گیمبال نیز شارژ کرد و می توانید این کار را در حین استفاده از گیمبال انجام دهید (به جز در دمای بسیار گرم یا بسیار سرد). گیمبال از پروتکل های PD (Power Delivery) و QC 2.0 یا Quick Charge شرکت Qualcomm پشتیبانی می کند که با استفاده از شارژر سریع 18 واتی، زمان شارژ باتری دستگاه را به 2 ساعت کاهش می دهد. البته باید این شارژرها را جداگانه خریداری کنید. طراحی تاشو این محصول نیز حمل گیمبال را آسان می کند.

تثبیت کننده دوربین RSC 2 همچنین دارای صفحه نمایش 1 اینچی با پنل OLED است که برای مشاهده وضعیت دستگاه و تنظیمات آن استفاده می شود. همچنین یک دکمه کنترل و تنظیم فوکوس شبیه جوی استیک در زیر صفحه نمایش گیمبال وجود دارد که می توانید از آن برای تنظیم فوکوس با همان دستی که گیمبال را با آن گرفته اید استفاده کنید. در هر طرف گیمبال یک پایه ناتو با شیارهای M4 قرار دارد که برای اتصال لوازم جانبی به گیمبال استفاده می شود.

DJI RSC 2 از الگوریتم تثبیت کننده DJI Titan استفاده می کند که نسبت به نسل های قبلی بهبود یافته و عملکرد بهتری را در بخش تثبیت ارائه می دهد. همچنین دارای ویژگی به اصطلاح SuperSmooth است که با افزایش گشتاور موتورها و همچنین کنترل بهتر حرکات زیر لنز هنگام استفاده از لنزهای زوم طولانی، عملکرد نرم تری را در هنگام کنترل حرکات دوربین و لنز ارائه می دهد.

گیمبال از سیستم نصب دوربین دو لایه Manfrotto plus Arca-Swiss استفاده می کند که دارای 2 صفحه با مکانیزم آزادسازی سریع است. برای ایجاد محتوا برای شبکه های اجتماعی، می توانید دوربین خود را با فشار دادن یک دکمه به حالت عمودی تغییر دهید. برای کنترل بهتر گیمبال RSC2، می‌توانید از برنامه‌های اختصاصی Android/iOS استفاده کنید و به مواردی مانند ضبط تایم لپس، پاننگ و چرخش 360 درجه دسترسی داشته باشید. گیمبال همچنین از انتقال داده های DJI RavenEye پشتیبانی می کند و به آن امکان پخش ویدیوهای 1080p را می دهد. همچنین ویژگی Active Track 3.0 وجود دارد که برای گرفتن اشیاء متحرک استفاده می شود.

همراه این محصول یک سه پایه کوچک است که با استفاده از پیچ 1/4-20 به پایین گیمبال متصل می شود. برای افزایش طول دسته گیمبال می توانید از این سه پایه هم به عنوان پایه و هم به عنوان اکستنشن استفاده کنید. همچنین کابل های کنترل دوربین نیز به همراه گیمبال عرضه می شود، بنابراین امکان تنظیم برخی پارامترهای دوربین از طریق خود گیمبال وجود دارد.

ویژگی های اصلی:

  • برای دوربین های بدون آینه و DSLR طراحی شده است
  • ظرفیت بار 3 کیلوگرم
  • صفحه نمایش 1 اینچی با پنل OLED
  • الگوریتم تثبیت تایتان DJI
  • تثبیت کننده SuperSmooth برای استفاده با لنزهای بلند و زوم گیمبال
  • 2 پایه ناتو برای اتصال لوازم جانبی وجود دارد
  • پشتیبانی از سیستم انتقال داده DJI RavenEye 1080p
  • دستگیره داخلی با عمر باتری 14 ساعته
  • سازگار با iOS 11 و اندروید 7.0 به بالا
  • ضبط تایم لپس، فیلم پانوراما و چرخش 360 درجه
  • سیستم نصب دولایه Manftorro Plus Arca-Swiss
  • امکان تغییر حالت پرتره با فشار دادن یک دکمه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت کومبو گیمبال DJI مدل RSC 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت کومبو گیمبال DJI مدل RSC 2"، کلیک کنید.