برسی لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-XS رنگ سفید

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-XS رنگ سفید

لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-XS رنگ سفید

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-XS رنگ سفید

گیمبال Xion Smooth XS

تثبیت کننده Xion Smooth-XS محصولی کامل است که می توانید هم به عنوان گیمبال و هم به عنوان مونوپاد برای سلفی استفاده کنید. همچنین به شما امکان می دهد از ویژگی هایی مانند ردیابی شی استفاده کنید. این محصول به ویژه برای کسانی که به یک تثبیت کننده موبایل ساده با قابلیت حمل آسان نیاز دارند مناسب است. سایزهای انواع استابلایزر موبایل موجود در بازار، جدا از قیمت بالاتر، دارای امکاناتی هستند که برای اکثر کاربران عادی مناسب نیست و بیشتر از نیاز آنهاست. برای استفاده هر چه بهتر از این محصول باید از اپلیکیشن اختصاصی آن که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است استفاده کنید. یکی از ویژگی های جالبی که با نصب اپلیکیشن خواهید داشت، امکان شروع فیلم برداری یا عکس گرفتن تنها با یک دست دادن است. به علاوه با استفاده از سه پایه ای که به همراه این تثبیت کننده ارائه می شود، می توانید دستگاه را روی زمین قرار دهید و از این عملکرد استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم تثبیت کننده Smooth XS قابلیت سوژه زیر است که با نام SmartFollow 2.0 شناخته می شود. با استفاده از این قابلیت، دستگاه می تواند شی ای را که از قبل تنظیم کرده اید دنبال کند و در حین حرکت آن را در کادر نگه دارد. همچنین امکان ویرایش تصاویر با استفاده از اپلیکیشن دستگاه وجود دارد و می توانید بلافاصله پس از گرفتن عکس، آن را ویرایش کنید.

استابلایزر Smooth XS یک گیمبال 2 محوره است که می تواند حرکات موبایل را با اتصال تلفن همراه به آن کنترل کند. استفاده از آن بسیار آسان است و فقط باید گوشی موبایل را روی دستگاه قرار دهید. نگه دارنده این گیمبال از گوشی های همراه با عرض 50 تا 90 میلی متر پشتیبانی می کند و می توانید گوشی های موبایل تا وزن 200 گرم را روی آن قرار دهید. انرژی این گیمبال توسط یک باتری داخلی تامین می شود که با یک بار شارژ می تواند تا 5.5 ساعت کار کند. این گیمبال علاوه بر اندازه جمع و جور آن، قابلیت تا شدن را برای حمل راحت تر دارد. به طوری که قسمت نگهدارنده تلفن همراه در زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید به پایین می لغزد و در کنار دسته نگهدارنده دستگاه قرار می گیرد. هر زمان که نیاز به استفاده از گیمبال داشتید، به سادگی این بخش را بلغزانید و در جای خود قرار دهید.

یکی از ویژگی های مهم این محصول وجود پایه مونوپاد می باشد. این مونوپاد به صورت تلسکوپی در دسته دستگاه قرار می گیرد و حداکثر طول آن 26 سانتی متر می باشد. بنابراین قابلیت عکاسی و عکاسی از زوایای مختلف در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. این ویژگی به خصوص برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا بسیار محبوب و پرکاربرد است. علاوه بر این با فشردن یک دکمه می توانید موبایل را بچرخانید و در حالت عمودی عکس و فیلم بگیرید که این قابلیت مفیدی برای استفاده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است.

سایر ویژگی‌هایی که می‌توانید با برنامه دستگاه استفاده کنید پانوراما، حرکت آهسته، مرور زمان، هایپرلپس و حرکت لپس است. همچنین در حالت SMART می توانید از قالب های از پیش تعریف شده استفاده کنید. این تنظیمات از پیش تعیین شده ممکن است شامل برخی حرکات خاص دوربین، تنظیمات رنگ، افزودن موسیقی یا افکت باشد.

اقلام موجود در این محصول عبارتند از:

• کابل USB

• بند اتصال

• کیف حمل

• سه پایه کوچک

با استفاده از کابل USB می توانید باتری داخلی گیمبال را با آداپتور یا حتی پاور بانک شارژ کنید. بنابراین حتی در مواقعی که به برق مستقیم دسترسی ندارید می توانید انرژی لازم را برای دستگاه تامین کنید.

ویژگی های اصلی:

گیمبال 2 محوره موتوردار (پان/رول)

مونوپاد سلفی با طول 26 سانتی متر

اندازه جمع و جور و تاشو

برنامه اختصاصی برای اندروید و iOS

امکان کنترل از راه دور با استفاده از حرکات دست

ویژگی SmartFollow 2.0 برای ردیابی اشیا

امکان ویرایش تصاویر

پشتیبانی از تلفن های همراه با عرض 89 میلی متر

سازگار با iOS 10.0 و بالاتر و اندروید 7.0 به بالا

عمر باتری 5.5 ساعت است

امکان جابجایی بین حالت افقی و عمودی با فشار دادن یک کلید

حالت های پانوراما، اسلوموشن، تایم لپس، هایپر لپس و حرکت لپس

با استفاده از حالت SMART به راحتی جلوه های از پیش تعیین شده را ویرایش و اعمال کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-XS رنگ سفید" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لرزشگیر موبایل دو محوره ژیون مدل Zhiyun-Tech SMOOTH-XS رنگ سفید"، کلیک کنید.