برسی نمایشگر Atomos مدل Ninja V 5″ 4K HDMI

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی نمایشگر Atomos مدل Ninja V 5" 4K HDMI

نمایشگر Atomos مدل Ninja V 5″ 4K HDMI

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

نمایشگر Atomos مدل Ninja V 5″ 4K HDMI

مانیتور Atomos Ninja V

مانیتور Atomos Ninja V 4K HDMI یک نمایشگر دوربین 5 اینچی است که قادر به ضبط و پخش با کیفیت DCI 4K و ذخیره سازی بر روی درایوهای SSD 2.5 اینچی است. این صفحه نمایش/ضبط می تواند با فرمت Apple ProRes Raw تا کیفیت DCI 4K60 ضبط کند. علاوه بر این پنل این نمایشگر از نوع 10 بیتی بوده و با حداکثر روشنایی 1000 cd/m2 و فناوری AtomHDR تجربه مشاهده دقیقی را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این نمایشگر از فرمت های رایج لاگ فایل مانند Sony، ARRI، Canon، JVC، Panasonic، Nikon، RED و Z CAM پشتیبانی می کند.
مانیتور Atomos Ninja V 4K HDMI برای کاربران حرفه ای در تولید برنامه های ویدیویی و فیلم طراحی شده است. به لطف استفاده از شاسی آلومینیومی و باتری سری L سونی، سازگاری بیشتری خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به آنالیز نور، کادربندی، تبدیل تصویر آنامورفیک و ابزار کمک فوکوس اشاره کرد. ماژول های AtomX SDI، AtomX SYNC و Connect 4K یا مجوز SDI Raw را می توان برای گسترش قابلیت های مانیتور Atomos Ninja V 4K HDMI استفاده کرد.

صفحه نمایش 5 اینچی با دید خوب در نور روز

مانیتور Atomos Ninja V 4K HDMI مجهز به پنل LCD IPS 5 اینچی با نور پس زمینه LED است و حداکثر روشنایی آن به 1000 cd/m2 می رسد. بنابراین، حتی بدون سایه، تصویر نمایشگر به وضوح قابل مشاهده است. ضمناً این پنل کالیبره شده کارخانه ای است تا رنگ ها با دقت بالایی نمایش داده شوند.

  • امکان نمایش بیش از 10 استاپ محدوده دینامیکی با استفاده از AtomHDR
  • رزولوشن 1920×1080
  • پردازش رنگ 10 بیتی و قابلیت کالیبراسیون دستی
  • پشتیبانی LUT

کدک های ضبط

  • قابلیت ضبط Apple ProRes Raw با سرعت DCI 4K60 و تا 120 فریم بر ثانیه با وضوح HD
  • قابلیت ضبط ProRes Raw با دوربین‌های بدون آینه کوچک‌تر و ارزان‌تر
  • سازگار با Avid DNx برای ویرایش

سازگار با دوربین های DSLR و بدون آینه

مانیتور Atomos Ninja V 4K HDMI تقریباً با هر تصویری که از طریق HDMI یا SDI منتقل می شود، مانند دوربین های زیر سازگار است:
ARRI، Canon، FUJIFILM، Nikon، Panasonic، RED، Olympus، Sony، Z-CAM

در درایو SSD بنویسید

مانیتور Atomos Ninja V 4K HDMI قادر به ضبط و ذخیره بر روی درایوهای SSD 2.5 اینچی یا درایوهای فشرده AtomX SSDmini با ظرفیت تا 2 ترابایت است. سرعت خواندن اطلاعات در دیسک های فشرده SSDmini به 550 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن به 500 مگابایت بر ثانیه می رسد. هر 1 ترابایت حافظه می تواند 150 دقیقه ویدیوی 4K را ذخیره کند.

کالیبراسیون دستی

ابزار X-Rite i1 Display Pro را می توان برای کالیبره کردن رنگ های نمایشگر برای اطمینان از دقت استفاده کرد.

ضبط بازی

مانیتور Atomos Ninja V 4K HDMI یک راه حل ساده برای ضبط بازی با کیفیت UHD 4K و HDR با نرخ فریم بالا است.

ورودی/خروجی صدا

ورودی و خروجی مانیتور Atomos Ninja V 4K HDMI شامل یک پورت HDMI یا یک ورودی میکروفون 3.5 میلی متری است. صدای خروجی را می توان از جک 3.5 میلی متری هدفون مانیتور کرد.

ماژول های الحاقی

  • ماژول AtomX SDI برای ورودی و خروجی 12G-SDI و تبدیل HDMI/SDI
  • کلید فعال سازی مجوز خام SDI
  • AtomX SYNC برای همگام سازی بی سیم و ضبط کد زمانی با چندین دوربین
  • مبدل 4K HDMI به USB با قابلیت پخش جریانی 1080p60 Atomos Connect

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نمایشگر Atomos مدل Ninja V 5″ 4K HDMI" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نمایشگر Atomos مدل Ninja V 5″ 4K HDMI"، کلیک کنید.