برسی سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Extreme

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Extreme

سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Extreme

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Extreme

سوئیچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme وسیله ای کاربردی برای تولید و پخش زنده است. این سوئیچر دارای 8 ورودی، کنترل پنل و قابلیت پخش زنده پیشرفته است. علاوه بر امکان پخش مستقیم با پروتکل های RTMP، امکان دریافت خروجی به صورت وب کم USB نیز وجود دارد. این سوئیچ چند منظوره دارای 8 ورودی HDMI مستقل است که همگی از سیگنال های رایج 1080p60 پشتیبانی می کنند. هر ورودی مجهز به مبدل فرمت و نرخ فریم است و با قابلیت همگام‌سازی مجدد، می‌توان بدون معطلی بین طیف وسیعی از دوربین‌های حرفه‌ای یا خانگی، کنسول‌های بازی و خروجی تصویر رایانه شخصی سوئیچ کرد.
از دکمه های جابجایی Blackmagic Design ATEM Mini Extreme یا پنل کنترل نرم افزار برای جابه جایی بین ورودی ها، افزودن جلوه ها یا تنظیم رنگ ها استفاده کنید. قابلیت های CCU نیز برای کنترل دوربین های استودیو Blackmagic و USRA Mini/Broadcast/Micro از طریق Swagger در دسترس است. سوئیچر طراحی 9 لایه Black Magic ATEM Mini Extreme با 4 صفحه کلید بالادست و دو صفحه کلید پایین دست، حداکثر 4 صفحه کلید Chroma، حداکثر 4 صفحه کلید خطی، دو عدد DVE با فریم و سایه، 5 ژنراتور الگو و 2 رنگ پشتیبانی از ابزار. این سوئیچر که برای پخش مستقیم یا پخش زنده از وب کم طراحی شده است دارای خروجی های HDMI می باشد به طوری که با اتصال به نمایشگرهای مختلف می توان تا 16 تصویر را به صورت همزمان مشاهده کرد.

پخش زنده

امکان پخش زنده در YouTube، Facebook Live، Skype، Twitch، Zoom، Microsoft Teams و سایر پلتفرم هایی که از پروتکل های RTMP پشتیبانی می کنند، وجود دارد.

رابط کنترل

پنل جلویی شامل دکمه‌های ساده برای انتخاب منبع تصویر، جلوه‌های ویدیویی و انتقال است. دکمه های انتخاب منبع بزرگتر به گونه ای طراحی شده اند که دسترسی و استفاده آسان تر باشد. همچنین سوئیچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme دارای دکمه های داخلی برای میکس صدا، ضبط و کنترل استریم است. دکمه انتخاب خروجی همچنین امکان سوئیچ بین دوربین، برنامه و خروجی چند تصویر را فراهم می کند. در پنل پشتی این سوئیچ، اتصالات HDMI برای دوربین یا کامپیوتر، ورودی های میکروفون اضافی، USB برای خروجی وب کم و HDMI AUX برای خروجی ویدیوی برنامه وجود دارد.

خروجی نهایی

اتصال خروجی نهایی را می توان از طریق کابل شبکه یا با استفاده از کابل USB Type-C انجام داد تا تصاویر نهایی به عنوان خروجی وب کم استفاده شوند. بنابراین نرم افزارهایی که از وب کم پشتیبانی می کنند مانند Zoom، Microsoft Teams، Skype، Open Broadcaster، XSplit Broadcaster و غیره با این سوئیچ سازگار هستند.

پشتیبانی از گوشی های هوشمند 4G و 5G

در صورت پخش زنده در خارج از فضای استودیو، سوئیچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme می تواند به راحتی از طریق پورت USB به گوشی هوشمند iOS یا اندروید متصل شود و از اینترنت آنها استفاده کند. حتی زمانی که اتصال اینترنت با استفاده از کابل شبکه برقرار می شود، اتصال همزمان تلفن همراه می تواند کیفیت پخش زنده و اینترنت را تضمین کند. در واقع سوئیچ به صورت هوشمند بین شبکه ای که اتصال بهتری به اینترنت دارد سوئیچ می کند تا به بهترین کیفیت پخش دست یابد. علاوه بر این، شارژ همزمان تلفن همراه به این روش از خالی شدن باتری آن جلوگیری می کند.

استخراج چند نمای

خروجی HDMI سوئیچر Black Magic ATEM Mini Extreme را می توان برای پخش 4، 7، 10، 13 و 16 تصویر به طور همزمان تنظیم کرد. این تصاویر عبارتند از:

  • برنامه اصلی
  • پیش نمایش
  • 8 ورودی HDMI
  • سوپر منبع
  • خوراک تمیز
  • پخش کننده رسانه
  • وضعیت جریان
  • وضعیت ضبط
  • وضعیت صدای ورودی و خروجی

کنترل دوربین

اگر دوربین های Blackmagic Design Pocket Cinema 4K یا 6K به آخرین نسخه نرم افزار آپدیت شده باشند و از طریق کابل HDMI به این سوئیچ متصل شده باشند، می توان آنها را کنترل کرد. با استفاده از لنزهای سازگار، می توانید عنبیه، افزایش، فوکوس، جزئیات و زوم دوربین را کنترل کنید. همچنین امکان کنترل تعادل رنگ و ایجاد رنگ های خیره کننده با اصلاح کننده رنگ DaVinci Resolve وجود دارد.

سازگاری

سوئیچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme مجهز به کنترل پنل نرم افزاری ATEM بوده و با پنل های پیشرفته ATEM 1 M/E، ATEM 2 M/E و ATEM 4 M/E سازگار است. با استفاده از Blackmagic Videohub Hardware Panel Setup، Videohub Smart Control Pro و Videohub Master Control Pro می توان این سوئیچ را نیز راه اندازی کرد.

درست است

سوئیچ طراحی ATEM Mini Extreme Black Magic از ضبط مستقیم فلش مموری با فرمت H.264 و صدای AAC پشتیبانی می کند. ضبط در چندین درایو با استفاده از هاب USB یا Blackmagic Multidock نیز امکان پذیر است، بنابراین ضبط با پر شدن یک درایو متوقف نمی شود. تنظیمات ضبط با استفاده از نرم افزار ATEM Software Control انجام می شود و وضعیت آن به صورت مولتی ویو قابل مشاهده است. با استفاده از این سوئیچ می توانید شروع ضبط را از دوربین های سینمای جیبی Blackmagic نیز کنترل کنید.

جلوه های ویدیویی

یکی از مزایای سوئیچر ATEM Mini ویژگی های پیشرفته آن برای تولید حرفه ای ویدیو با استفاده از افکت های داخلی مختلف است. دکمه Crop هنگام جابجایی بین منابع تصویر در لحظه، تصویر را برش می دهد. دکمه خودکار نیز اصطلاحی بین سوئیچ ها است که به شما امکان می دهد از انتقال با جلوه ویدیویی استفاده کنید. همچنین دکمه هایی برای تنظیم مدت افکت وجود دارد که به شما امکان می دهد بین 0.5، 1، 1.5 و 2 ثانیه جابجا شوید. ترکیب افکت ها نیز امکان پذیر است.

صدا

به لطف وجود دو ورودی صدای استریو 3.5 میلی متری مستقل، امکان اتصال رایانه ها، میکروفون ها یا پخش کننده های موسیقی مختلف به سوئیچر Blackmagic Design ATEM Mini Extreme و راه اندازی یک برنامه یا موسیقی پس زمینه برای پخش زنده وجود دارد. با دو ورودی صدای استریو دیگر، امکان تهیه برنامه هایی که شامل مصاحبه و نیاز به دو میکروفون است نیز وجود دارد. تمامی ورودی های صدا دارای دکمه و پیچ برای تنظیم تکی روی بدنه این سوئیچ می باشند. میکس صدای زنده نیز امکان پذیر است. این سوئیچ به خروجی هدفون نیز مجهز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Extreme" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Extreme"، کلیک کنید.