برسی سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream

سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream

Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream Switcher یک سوئیچر 4 ورودی برای تولید زنده و پخش برنامه های ویدیویی است. کنترل پنل داخلی و قابلیت اتصال همزمان چندین دوربین یا منبع تصویر نیز امکان پخش مستقیم تصاویر متعدد با حداکثر کیفیت HD از طریق اینترنت یا خروجی شبکه را فراهم می کند. خروجی USB این سوئیچ قابلیت ضبط برنامه و یا جداسازی ورودی های HDMI به فلش مموری را دارد. سوئیچر ATEM Mini Pro ISO علاوه بر این قابلیت های مختلف فیلمبرداری، قابلیت ضبط صدا از میکروفون یا ورودی های صدا را دارد تا در نهایت یک فایل مناسب برای نرم افزار DaVinci Resolve ایجاد شود. به این ترتیب پخش زنده توسط نرم افزار DaVinci Resolve قابل کنترل و تصحیح است.
کلید Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream Switcher به کلیدهای تصویر بالادست و پایین دست، صفحه کلید پیشرفته کروما، دو صفحه کلید Linear/Luma، صفحه کلید DVE Transition، الگوساز و سازنده رنگ مجهز شده است. پخش کننده رسانه روی این سوئیچ نیز قابلیت ذخیره 20 تصویر با فرمت های PNG، TGA، BMP، JPEG و TIFF را دارد و از تصویر Fill و Key پشتیبانی می کند. از کنترل پنل نرم افزاری ATEM برای مدیریت و راه اندازی سوئیچر نیز استفاده می شود و با کمک آن می توانید نرخ داده، سطوح صدا، تنظیمات فعلی و وضعیت پخش زنده را مشاهده کنید. به علاوه، از این پنل می توان برای پخش جریانی به پل جریانی Blackmagic Design در هر نقطه از جهان هنگام اتصال به اینترنت استفاده کرد!

مشخصات عمومی

  • شکل ظاهری، چیدمان کلید و اتصالات این سوئیچ همانند نسخه ATEM Mini می باشد.
  • ویدئو را با حداکثر کیفیت 1080p HD پخش کنید
  • دکمه های پخش، پخش و ضبط سریع
  • یک رمزگذار سخت افزاری بدون نیاز به نرم افزار جریان اضافی
  • کنترل و تنظیم کد زمانی، وضعیت جریان
  • قابلیت پشتیبانی و کنترل کامل دوربین های BMPCC 6K/4K
  • ضبط همزمان USB
  • قابلیت ادغام با Multidock برای تعویض فوری هارد دیسک
  • تنظیمات پیشرفته را با استفاده از فایل های XML سفارشی کنید
  • خروجی چند نمایش برای پیش نمایش برنامه، وضعیت ضبط، وضعیت پخش زنده و سطوح صدا
  • دکمه های ورود و خروج برای مشاهده برنامه
  • تنظیم نور برای دوربین های BMPCC 6K/4K
  • همگام سازی خودکار زمان کد برای همه دوربین ها

صفحه کلید بالادست

با استفاده از صفحه‌کلید بالادست، لایه‌های ویدیوی زنده را می‌توان در بالای لایه‌های دیگر تصویر قرار داد.
دکمه Luma: این دکمه برای تصاویر با کنتراست بالا مانند عناصر سفید در پس زمینه سیاه مناسب است. به این ترتیب، تصویر پس زمینه سیاه را می توان به راحتی با یک ویدیو یا تصاویر دیگر با فشار یک دکمه جایگزین کرد.
دکمه Line: با استفاده از این دکمه می توانید دو ویدیوی مختلف را روی هم قرار دهید تا یک ویدیو با کیفیت دریافت کنید. با استفاده از سیگنال پر، یک تصویر پس زمینه انتخاب می شود و سیگنال کلید حاوی تصویری است که توسط تصویر دیگری تکمیل می شود.
دکمه Chroma: تصاویر زنده را می توان با فشار ساده یک دکمه ترکیب کرد. کافی است جسم را در مقابل پرده سبز یا آبی قرار دهید. در نتیجه با فشار دادن این دکمه پس زمینه حذف شده و تصویر یا ویدیو جایگزین آن می شود.
دکمه الگو: با استفاده از این دکمه می توان تصاویر زنده را با اشکال هندسی ترکیب کرد. شکل، اندازه، تقارن و محل این اشکال را می توان برای ایجاد یک جلوه تصویر در تصویر منحصر به فرد تنظیم کرد.

صفحه کلید پایین

Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream Switcher به صفحه کلید کشویی مجهز شده است تا هنگام پخش زنده تصاویری مانند آرم و عنوان برنامه را آسان کند. افکت‌های پایین‌دست آخرین لایه‌ای از تغییرات در تصاویر منبع هستند و بنابراین در بالای همه تغییرات و جلوه‌های دیگر قرار می‌گیرند.

میکسر صدا

Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream Switcher به شما امکان می دهد دوربین و منبع صوتی خارجی را با دقت بالا و تنظیمات کامل در هر 6 ورودی و 2 کانال کنترل کنید. این میکسر قابلیت اتصال و قطع صدا و صدا به تصویر را برای هر کانال دارد. علاوه بر این، هر کانال افزایش سطح صدا و حداکثر آن را نمایش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوئیچر بلک مجیک مدل Blackmagic Design ATEM Mini Pro HDMI Live Stream"، کلیک کنید.