برسی مونوپاد فیلم‌برداری لیبک مدل Libec HFMP

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی مونوپاد فیلم‌برداری لیبک مدل Libec HFMP

مونوپاد فیلم‌برداری لیبک مدل Libec HFMP

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

مونوپاد فیلم‌برداری لیبک مدل Libec HFMP

کیت مونوپاد حرفه ای Libec HFMP شامل یک سر چرخان و خم TH-X است که به پایه مونوپاد و سه پایه متصل می شود. این مجموعه ابزار حرفه ای گردآوری شده است تا راه حلی مناسب برای عکاسی و عکاسی با دوربین های حرفه ای باشد.

سر TH-X یک سه پایه پایه تخت است که با انواع سه پایه های مجهز به پایه های 3/8 اینچ -16 سازگاری کامل دارد.قابلیت خم شدن سر این محصول از 90+ تا 80- درجه وجود دارد و می تواند قابلیت چرخش 360 درجه. این محصول دارای سیستم بالانس مخصوص است و قسمت نصب نیز با روکش لاستیکی ضد لغزش پوشیده شده است. چرخش و خم شدن این سه پایه به طور مستقل قفل می شود و خود سر می تواند به سمت بالا بلغزد. به 30 ± میلی متر برای سازگاری با سه پایه های ویدیویی که از کاسه 65 میلی متری استفاده می کنند، گیره کاسه ای TH-X به سرهای فرعی که از پایه 16-3/8 اینچی استفاده می کنند وصل می شود.

پایه سه پایه موجود در ست تک پایه حرفه ای Libec HFMP دارای پایه های تاشو بوده و ثبات بالایی را برای قرار دادن پایه تک روی آن فراهم می کند. با اتصال تک پایه به این پایه می توان آن را تا 20 درجه در هر جهت خم کرد و همچنین عملکرد 360 درجه مستقل از سر توپی تک پایه دارد. برای این منظور لازم است قفل تعبیه شده پایه را با فشار دادن باز کنید تا دوربین در زاویه دلخواه تنظیم شود. برای برگرداندن مونوپاد به حالت اولیه کافی است دوباره قفل را فشار دهید تا مونوپاد قفل شود و به صورت عمودی ثابت شود.

این محصول در هنگام اتصال پایه تکی به پایه و استفاده از سر توپ موجود در کیت، 4 کیلوگرم وزن را تحمل می کند و در صورت تا شدن تنها 85 سانتی متر طول خواهد داشت. این پایه تکی از سه قسمت مجزا تشکیل شده که با قفل زبانه ای به طول دلخواه قفل می شود. هنگامی که قطعات کاملا باز می شوند، طول این تک پایه حداکثر به 190 سانتی متر می رسد. یک پوشش لاستیکی در بالا برای نگه داشتن مونوپاد و جابجایی آن با اطمینان و دور از لغزش در نظر گرفته شده است. پایه سه پایه این کیت نیز مجهز به پایه های لاستیکی است که هنگام قرار گرفتن بر روی سطوح مختلف، پایداری آن را تضمین می کند.

امکان اتصال انواع هد، دوربین، لنز و سایر تجهیزاتی که از پایه استاندارد 3/8-16 استفاده می کنند به کیت تک پایه حرفه ای Libec مدل HFMP می باشد.این محصول از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است تا علاوه بر دوام بالا یک بند مچی، یک کیف دوشی و یک کیف مخصوص نیز برای حمل و نگهداری این محصول در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مونوپاد فیلم‌برداری لیبک مدل Libec HFMP" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مونوپاد فیلم‌برداری لیبک مدل Libec HFMP"، کلیک کنید.