برسی کیت نگهدارنده موبایل کامیکا CVM-VM10-K4

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی کیت نگهدارنده موبایل کامیکا CVM-VM10-K4

کیت نگهدارنده موبایل کامیکا CVM-VM10-K4

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

کیت نگهدارنده موبایل کامیکا CVM-VM10-K4

کیت نگهدارنده تلفن همراه Comica CVM-VM10-K4 برای خبرنگاران، فیلمبرداران و پخش کنندگان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ترکیبی از میکروفون ساچمه زنی کوچک، بست نگهدارنده تلفن همراه، دسته و بازویی برای نصب تجهیزات نورپردازی یا صدا می باشد. این راه حل اقتصادی امکان افزودن چراغ های LED و گیرنده های بی سیم را به تلفن همراه فراهم می کند تا کیفیت فیلم ها تا حد زیادی افزایش یابد.

این محصول از آلومینیوم سبک و بادوام ساخته شده و در میکروفون شاتگان نیز از طرح کاردیوئید استفاده شده است. در نتیجه فقط صداهایی که منبع آنها جلوی میکروفون است ضبط می شود و صداهای اطراف نادیده گرفته می شوند. این میکروفون دارای یک پایه شوک است که صدای ارتعاش را در هنگام حرکت دستگاه کاهش می دهد. این میکروفون مستقیماً به گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید یا iOS متصل می شود و کیفیت صدای بسیار بهتری نسبت به میکروفون های داخلی ارائه می دهد.

گیره پایه تلفن همراه بسیار آسان تنظیم می شود و می تواند هر وسیله ای با عرض 5 تا 9.4 سانتی متر را در خود جای دهد. این پایه نمایش دارای طراحی چرخشی است، بنابراین امکان تنظیم میکروفون با سوژه وجود دارد.

به لطف بدنه تمام فلزی، در دست گرفتن این محصول بسیار راحت است. این پایه به راحتی به براکت موبایل پیچ می شود و اجزای آن به راحتی باز می شوند. برای استفاده از لوازم جانبی دیگر می توان بازویی را بین نگهدارنده تلفن همراه و دسته پیچ کرد. قابل اتصال به این پایه برای استفاده گسترده تر، کیت نگهدارنده تلفن همراه Comica CVM-VM10-K4 مجهز به یک سوراخ نصب 20 ¼ اینچی است تا کیت را بتوان روی سه پایه نصب کرد. کولرهای براکتی و بازویی دارای سوراخ های 20-¼ اینچی هستند و می توانند هر نوع تجهیزاتی را که حتی کولر ندارند نصب کنند.

کیت میکروفون نگهدارنده تلفن همراه Comica CVM-VM10-K4 نیازی به باتری ندارد و اتصال آن به تلفن همراه برای راه اندازی کافی است. بادگیر فومی، بادگیر کرکی و کیف حمل نیز به همراه این محصول ارائه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت نگهدارنده موبایل کامیکا CVM-VM10-K4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت نگهدارنده موبایل کامیکا CVM-VM10-K4"، کلیک کنید.