برسی گیمبال گودوکس Godox ZP1

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی گیمبال گودوکس Godox ZP1

گیمبال گودوکس Godox ZP1

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

گیمبال گودوکس Godox ZP1

گیمبال godox ZP1 تنها با گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل iOS یا اندروید و با استفاده از نرم افزار مخصوص قابل استفاده است. در کنار طراحی کوچک و جمع و جور، این گیمبال عملکردهای زیادی را ارائه می دهد. این عملکردها را می توان به راحتی با جوی استیک و چرخ مخصوص کنترل کرد. نرم افزار مخصوص این گیمبال قابلیت ردیابی چهره، ثبت تصاویر پانوراما، ضبط فیلم های تایم لپس و اسلوموشن و … را دارد. با استفاده از این گیمبال می توان تصاویر را به صورت افقی یا عمودی ثبت کرد که در شبکه های مجازی کاربرد بیشتری دارد. با استفاده از نرم افزار این گیمبال حتی می توانید ویدیو را ویرایش کنید و موسیقی پس زمینه را به فیلم های ضبط شده اضافه کنید.

باتری داخلی Godox ZP1 gimbal تا 15 ساعت دوام می آورد و در حین استفاده با استفاده از پاوربانک شارژ می شود. حتی با اتصال گیمبال به تلفن همراه می توان گوشی را شارژ کرد. برای این منظور فقط یک کابل شارژ لازم است.

دسته این گیمبال ضد سایش و ضد لغزش است و یک سوراخ اتصال سه پایه 20 ¼ اینچی در قسمت زیرین آن تعبیه شده تا سه پایه کوچک همراه دستگاه به راحتی به آن متصل شود. البته از این سه پایه های کوچک می توان به عنوان پایه یا دسته اکستنشن نیز استفاده کرد. البته با توجه به اندازه سوراخ استاندارد، امکان اتصال سایر لوازم جانبی به گیمبال godox ZP1 نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که گوشی های مجهز به صفحه نمایش بزرگتر از 6.5 اینچ ممکن است به وزنه تعادل نیاز داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیمبال گودوکس Godox ZP1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیمبال گودوکس Godox ZP1"، کلیک کنید.