برسی دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED V-RAPTOR ST 8K VV DSMC3 مانت RF کانن

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED V-RAPTOR ST 8K VV DSMC3 مانت RF کانن

دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED V-RAPTOR ST 8K VV DSMC3 مانت RF کانن

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED V-RAPTOR ST 8K VV DSMC3 مانت RF کانن

V-RAPTOR 8K VV یک دوربین کامپکت، سریع و فول فریم از سری دوربین های سینمای فوق حرفه ای RED DIGITAL CINEMA و اولین دوربین روی پلتفرم DSMC3 است. این دوربین کمی بزرگتر از دوربین فیلم KOMODO است. این دوربین دارای سنسور جدیدی است که می تواند همزمان در فرمت ها و رزولوشن های مختلف از 8K VistaVision، 6K Super35، 4K، 3K Super16 و حالت آنامورفیک عکاسی کند. انعطاف پذیری بالای این دوربین امکان تطبیق فرمت عکسبرداری را برای پروژه های مختلف و همچنین مطابقت با فرمت ضبط در هنگام استفاده از لنزهای حرفه ای سینمایی یا عکاسی را ممکن می سازد. در این دوربین می توانید از تبدیل های مختلف پایه لنز استفاده کنید و وجود قفل پایه لنز امنیت بالایی را هنگام استفاده از لنزهای سنگین تضمین می کند. برای رفع نیاز کاربران، یک رابط کاربری برای کنترل دو دوربین کمکی در سمت راست دوربین قرار داده شده است. ویژگی هایی مانند: دو خروجی 12G SDI، وضوح 16 بیت با فرمت REDCODE Raw با نرخ فریم بسیار بالا، پخش زنده 1080، محدوده دینامیکی + 17 و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) در دوربین V-RAPTOR این دوربین را ساخته است. برای نیاز بسیار مناسب است

سنسور فول فریم جدید

قلب تپنده دوربین V-RAPTOR یک سنسور فول فریم 35.4 مگاسایت مای است که محدوده دینامیکی +17 دارد که امکان فیلمبرداری با جزئیات بالا را در شرایط کم نور فراهم می کند و از این نظر این دوربین در مقایسه با سایر دوربین های تولید شده توسط این شرکت، بهترین عملکرد را دارد. همچنین از آنجایی که این دوربین از شاتر سراسری استفاده نمی کند و دارای شاتر نوردی با سرعت بسیار بالایی است، سرعت خواندن آن دو برابر دوربین MONSTRO تولید شده توسط همین شرکت است. این سنسور همچنین از فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) پشتیبانی می کند که در شرایطی که فیلمبردار دستیار ندارد و می خواهد از سوژه ای که خیلی سریع یا غیرقابل پیش بینی حرکت می کند، عکس بگیرد، بسیار موثر است. علاوه بر ویژگی های این سنسور، وجود فیلتر ثابت OLPF که به معنای فیلتر پایین گذر اپتیکال است، به کیفیت و حساسیت رنگ شناخته شده و منحصر به فرد دوربین های Red دست می یابد.

باتری های فشرده Micro-V

این دوربین از نوع جدید باتری‌های Micro-V ساخت RED و Titan استفاده می‌کند، اما در آینده شرکت‌های دیگر نیز این باتری‌ها را خواهند ساخت. باتری 98 وات ساعتی RED Micro-v با طول کمتر از 7.6 سانتی متر می تواند تا یک ساعت برق مورد نیاز دوربین را تامین کند و شارژ یک باتری و دو باتری در یک شارژر مخصوص با ظرفیت دو تا 2.5 ساعت زمان نیاز دارد. باتری‌ها 4 ساعت طول می‌کشد. تبدیل باتری‌های V-mount و Gold-mount کامل برای کاربرانی که قبلاً این باتری‌ها و شارژرها را دارند یا کسانی که می‌خواهند بتوانند بدون نیاز به شارژ باتری طولانی‌تر از دوربین استفاده کنند در دسترس خواهد بود. .

پشتیبانی از کارت حافظه CFexpress

قابلیت ضبط بر روی کارت های حافظه CFexpress 2.0 نوع B امکان ضبط با حجم بالا در این دوربین را فراهم می کند. فقط کارت های حافظه RED و Angelbird 660 گیگابایتی مورد تایید RED برای استفاده در این دوربین هستند. البته نسخه جدید این کارت های حافظه 1.3 ترابایتی به زودی عرضه خواهد شد.

بخش ویژه برای دوربین های کمکی

در سمت راست این دوربین یک صفحه نمایش برای کنترل مستقیم دو دوربین کمکی از این دوربین در نظر گرفته شده است. وجود دکمه های فیزیکی از تماس تصادفی جلوگیری می کند که ممکن است با نمایشگرهای لمسی دردسرساز شود، همچنین کاربر می تواند این قسمت را مطابق سلیقه و نیاز خود سفارشی کند. علاوه بر این، این رابط کاربری تنها وضوح و نرخ فریم انتخاب شده توسط کاربر را نمایش می دهد.

ورودی ها و خروجی ها

وجود دو خروجی 12G-SDI امکان پخش تصویر را در دو صفحه نمایش به صورت یکسان، پخش با فوکوس یا بدون فوکوس، کد زمانی و یا بازی با دو حالت مختلف فراهم می کند. خروجی USB Type-C این دوربین همچنین می تواند تصاویر زنده را با وضوح 1080p استریم کند یا برای سایر نیازها مورد استفاده قرار گیرد.

پشتیبانی از نرخ فریم بسیار بالا و حالت های تصویر REDCODE

اگر می‌خواهید از یک سوژه ویدیوی اسلوموشن بگیرید، دوربین V-RAPTOR حالت‌های ضبط فریم بسیار بالایی دارد مانند: 8K 17:9 با سرعت 120 فریم بر ثانیه، 6K s35 با سرعت 198 فریم در ثانیه، 4K 17:9 با سرعت 240 فریم در ثانیه، و همچنین حالت ضبط 2K با سرعت بسیار بالای 600 فریم بر ثانیه، می توانید با این دوربین از ویدیوهای تایم لپس با بهترین کیفیت و جزئیات لذت ببرید.

حالت ضبط خام REDCODE با گزینه های HQ، MQ و LQ، مشابه دوربین های RED DSMC2 ساده شده است. با توجه به اینکه هنگام ضبط در حالت 8K، جزئیات بسیار بالایی در تصاویر ذخیره می شود. RED توصیه می کند که حالت های MQ و LQ برای اکثر موقعیت ها انتخاب شوند. حجم هر ثانیه فیلم های ضبط شده در حالت LQ 180 مگابایت است که کمترین حجم را اشغال خواهد کرد و 360 مگابایت در حالت HQ که بیشترین فضا را اشغال خواهد کرد.

شکل کلی سری DSMC3

شکل کلی سری دوربین های DSMC3 که اولین دوربین این سری است، چندین پیشرفت را ایجاد کرده است. اما این دوربین با تمام لوازم جانبی سری قبلی خود یعنی. DSMC2 سازگار نیست. به عنوان مثال، این دوربین با دسته Outrigger KOMOD سازگار است، اما در صورت نصب با کانکتورهای POGO محدود است. یکی دیگر از آپدیت های بزرگ در این دوربین وجود سیستم خنک کننده با فن بزرگتر و دو ورودی هوا است که خنک کنندگی بسیار بهینه تری نسبت به نسخه های قبلی این دوربین دارد.

لوازم جانبی DSMC3

لوازم جانبی مورد انتظار به زودی برای این دوربین عبارتند از: نمایشگر لمسی 7 اینچی، ماژول توسعه، دسته بالایی با پسوند ویژه، صفحه نصب دوربین با قابلیت جدا شدن سریع با پشتیبانی Arca-Swiss، دستگیره های جانبی، بازوهای قفس و آداپتورهای صوتی XLR خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED V-RAPTOR ST 8K VV DSMC3 مانت RF کانن" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی فول فریم رد مدل RED V-RAPTOR ST 8K VV DSMC3 مانت RF کانن"، کلیک کنید.