برسی ویدئو رکوردر زوم مدل Zoom Q2N-4K

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی ویدئو رکوردر زوم مدل Zoom Q2N-4K

ویدئو رکوردر زوم مدل Zoom Q2N-4K

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

ویدئو رکوردر زوم مدل Zoom Q2N-4K

ضبط ویدیوی Zoom Q2N-4K برای هنرمندان، سخنرانان و جلسات مهم طراحی شده است و شامل یک دوربین UHD 4K و یک سیستم ضبط صدای استریو با سرعت 24 بیت/96 کیلوهرتز است. پنج میدان دید مختلف با دکمه ضبط امکان عکسبرداری سریع از صحنه های اجرای موسیقی یا کلاس ها و جلسات مختلف را فراهم می کند. علاوه بر این، امکان پخش مستقیم محتوا از طریق دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS وجود دارد.

فناوری HDR تصاویر را با نوردهی صحیح ضبط می کند. فیلمبرداری با ضبط ویدئو زوم Q2N-4K با فرمت MOV و با حداکثر کیفیت UHD 4K با سرعت 30، 25 یا 24 فریم بر ثانیه انجام می شود. این فیلم ها را می توان بر روی کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت نیز ذخیره کرد.

دوربین فیلمبرداری Zoom Q2N-4K دارای زاویه دید 150 درجه است، اما شما می توانید 5 زاویه دید مختلف را برای کادربندی نزدیک به عریض انتخاب کنید. دیافراگم لنز این دوربین f/2.8 است که در نتیجه حتی در نور کم نیز تصاویر واضح و شفافی ثبت می شود. علاوه بر این، 12 حالت پیش فرض برای عکسبرداری با این دوربین نیز در نظر گرفته شده است که بهترین تنظیمات و تنظیمات را برای صحنه مورد نظر ایجاد می کند.

میکروفون های استریو این VCR از نوع کندانسور و با آرایش X/Y هستند که می توانند صداها را با حداکثر فشار 120 دسی بل ضبط کنند. برای اطمینان از صدای ضبط شده با کیفیت بالا، صداها با فرمت WAV با کیفیت 24 بیت/96 کیلوهرتز ضبط می شوند. ویژگی ها و تنظیمات ضبط صدا شامل بهره گیری خودکار، فیلتر پایین گذر، میکروفون 3.5 میلی متری یا ورودی صدا و خروجی هدفون برای نظارت مستقیم و در زمان واقعی صدای دریافتی است.

پورت میکرو USB نصب شده بر روی ضبط کننده ویدئو زوم Q2N-4K به شما این امکان را می دهد که این محصول را به کامپیوتر یا آیفون و آیپد (سیستم عامل iOS) برای انتقال اطلاعات و یا استفاده از آن به عنوان دوربین وب متصل کنید. یک پورت HDMI نیز برای مشاهده ویدئو در صفحه نمایش های بزرگتر در نظر گرفته شده است.

این محصول می تواند با دو باتری قلمی تغذیه شود که برای نیم ساعت فیلمبرداری UHD 4K، یک ساعت فیلمبرداری 1080p و تا دو ساعت فیلمبرداری با کیفیت 720p کافی است. شیار پیچ 20-¼ اینچی نیز برای نصب این VCR بر روی پایه ها و سه پایه های مختلف مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدئو رکوردر زوم مدل Zoom Q2N-4K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدئو رکوردر زوم مدل Zoom Q2N-4K"، کلیک کنید.