برسی دوربین سینمایی سونی مدل HXR-NX200

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین سینمایی سونی مدل HXR-NX200

دوربین سینمایی سونی مدل HXR-NX200

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی سونی مدل HXR-NX200

بررسی و خرید دوربین فیلمبرداری سونی HXR-NX200

دوربین فیلمبرداری سونی HXR-NX200 یک دوربین فیلمبرداری با سنسور یک اینچی و قابلیت ضبط دقیق رنگ ها در رزولوشن های 4K و FHD با قیمتی مناسب است. این دوربین تمامی تنظیمات دستی مورد نیاز در دوربین های حرفه ای از جمله سه حلقه تنظیم لنز، حالت تمام اتوماتیک و بسیاری ویژگی های دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این دوربین مجهز به سنسور 1 اینچی 20 مگاسایت مای است که قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4K یا Full-HD با رزولوشن 50 مگاسایت ما را فراهم می کند. وجود این سنسور به دوربین سونی NX200 اجازه می داد تا فیلم هایی با روشنایی و وضوح بالا، با عمق میدان کم و در نتیجه بوکه بسیار نرم ضبط کند. کنترل‌های دستی پیشرفته، از جمله سه حلقه تنظیم لنز، فیلتر ND داخلی 4 مرحله‌ای و عملکرد عالی دوربین در فیلم‌برداری 4K و FHD، HXR-NX200 را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در برنامه‌نویسی زنده، آموزشی و رویدادی تبدیل کرده است.

این دوربین دارای لنز 29 میلی متری با زوم اپتیکال 12 برابر است. این لنز سری G کیفیت اپتیکال بسیار بالایی دارد. علاوه بر این، این دوربین با بهره گیری از سیستم جدید منحنی گاما قادر است رنگ های بسیار دقیق و با عمق بالا را ثبت کند و رنگ پوست در فیلم های ضبط شده با این دوربین بسیار نزدیک به واقعیت خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی سونی مدل HXR-NX200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی سونی مدل HXR-NX200"، کلیک کنید.