برسی پکیج ۴ عددی لنز Sirui مدل T2.9 1.6x Full-Frame Anamorphic مانت E سونی (۳۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلی‌متری)

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی پکیج ۴ عددی لنز Sirui مدل T2.9 1.6x Full-Frame Anamorphic مانت E سونی (۳۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلی‌متری)

پکیج ۴ عددی لنز Sirui مدل T2.9 1.6x Full-Frame Anamorphic مانت E سونی (۳۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلی‌متری)

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

پکیج ۴ عددی لنز Sirui مدل T2.9 1.6x Full-Frame Anamorphic مانت E سونی (۳۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلی‌متری)

بسته 4 لنز آنامورفیک فول فریم 1.6x Sirui Model T2.9 را ببینید و بخرید

بسته 4 لنز سینمای آنامورفیک Sirui شامل لنزهای 35، 50، 75 و 100 میلی متری است. این لنزها قادر به پوشش میدان دید گسترده، متوسط ​​و نزدیک و همچنین قابلیت عکاسی با جزئیات بالا، جلوه نورهای آبی کشیده و بوکه های نرم و سینمایی هستند. این محصول همچنین دارای یک کیف سخت برای نگهداری و حمل لنز است.

بررسی لنز Sirui 35mm T2.9 1.6x

لنز 35 میلی متری T2.9 Anamorphic 1.6x تولید شده توسط Sirui قادر است زاویه دید وسیع تری نسبت به لنزهای 35 میلی متری یا به عبارتی تصویر عریض مانند لنزهای کروی فول فریم 22 میلی متری ارائه دهد. این لنز برای عکاسی از ساختمان ها، مناظر و محیط های داخلی مناسب است و تصاویر ثبت شده با آن دارای جزئیات دقیق، بوکه های سینمایی و بیضی شکل و کشش نور هنری خواهد بود. هنگامی که این لنز را به سمت منابع نور در تصویر منبع می گیرید، نورهای افقی و آبی کشیده ای را خواهید دید که جلوه ای رویایی و زیبایی فیلم های علمی تخیلی به آن می بخشد. تصویری که در 16:9 با این لنز ضبط می شود نسبت تصویر آنامورفیک 2.8:1 را تولید می کند و نسبت تصویر 3:2 تصویری خروجی با نسبت تصویر 2.4:1 ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های اصلی عدسی های آنامورفیک ایجاد بوکه بیضی شکل است که به عبارت دیگر باعث ایجاد اعوجاج جزئی در اشیاء و نورهای دور می شود. این ویژگی زمینه ای انتزاعی را برای بازیگران فراهم می کند. حداکثر دیافراگم T2.9 این لنز عمق میدان کم را فراهم می کند و کل کادر را به جز صفحه کانونی انتخاب شده تار می کند. این لنز دارای دیافراگم 1/4 اینچی، حلقه های فوکوس و دیافراگم سینمایی است.

بررسی لنز Sirui 50mm T2.9 1.6x

لنز سینمای آنامورفیک 50 میلی‌متری T2.9 1.6x Sirui برای تصویربرداری طراحی شده است تا تصویر منبع را روی صفحه‌های سینما نمایش دهد. این لنز قادر به ارائه تصاویر با جزئیات غنی، بوکه سینمایی و شعله ور شدن لنز هنری است. یکی از ویژگی های اصلی این لنز ایجاد نورهای آبی است که در جهت افقی کشیده می شوند که لنز به سمت منابع نوری قرار می گیرد که جلوه ای رویایی با زیبایی فیلم های علمی تخیلی به فیلم ها می بخشد. این لنز یک تصویر بسیار عریض شبیه به یک لنز کروی در فاصله کانونی 31 میلی متر ارائه می دهد. تصویری که در 16:9 با این لنز ثبت شده است نسبت تصویر آنامورفیک 2.8:1 و نسبت تصویر 3:2 تصویری خروجی با نسبت تصویر 2.4:1 تولید می کند.

یکی از ویژگی های اصلی عدسی های آنامورفیک ایجاد بوکه بیضی شکل است که به عبارت دیگر باعث ایجاد اعوجاج جزئی در اشیاء و نورهای دور می شود. این ویژگی زمینه ای انتزاعی را برای بازیگران فراهم می کند. حداکثر دیافراگم T2.9 این لنز عمق میدان کم را فراهم می کند و کل کادر به جز صفحه کانونی انتخاب شده را محو می کند. این لنز دارای دیافراگم 1/4 اینچی، حلقه های فوکوس و دیافراگم سینمایی است.

بررسی لنز Sirui 75mm T2.9 1.6x

لنز سینمای آنامورفیک 75 میلی متری T2.9 1.6x Sirui برای تصویربرداری طراحی شده است تا تصویر منبع را روی صفحه های سینما نمایش دهد. این لنز قادر به ارائه تصاویری با جزئیات غنی، بوکه سینمایی و شعله ور شدن لنز هنری است. یکی از ویژگی های اصلی این لنز ایجاد نورهای آبی است که در جهت افقی کشیده می شوند که لنز به سمت منابع نوری قرار می گیرد که جلوه ای رویایی با زیبایی فیلم های علمی تخیلی به فیلم ها می بخشد. تصویری که در 16:9 با این لنز ثبت شده است نسبت تصویر آنامورفیک 2.8:1 و نسبت تصویر 3:2 تصویری خروجی با نسبت تصویر 2.4:1 تولید می کند.

حداکثر دیافراگم T2.9 این لنز عمق میدان کم را فراهم می کند و کل کادر را به جز صفحه کانونی انتخاب شده تار می کند. این لنز دارای دیافراگم 1/4 اینچی، حلقه های فوکوس و دیافراگم سینمایی است.

بررسی لنز Sirui 100mm T2.9 1.6x

لنز آنامورفیک 100 میلی‌متری T2.9 Sirui قادر است پس‌زمینه‌های متراکم، جزئیات غنی، بوکه‌های سینمایی و پرتوهای نوری با طراحی زیبا را برای عکس‌برداری تا رزولوشن 8K ارائه دهد. این لنز 100 میلی متری با حداکثر دیافراگم T2.9 می تواند عمق میدان کم و نقاط خارج از فوکوس را در تصویر ثبت کند. طراحی آنامورفیک این لنز، بوکه های بیضی شکل و هایلایت های افقی و آبی را ثبت می کند که جلوه ای رویایی یا علمی تخیلی به فیلم های گرفته شده با آن می بخشد. تصویری که با نسبت تصویر 16:9 با این دوربین ثبت شده است، به دلیل ماهیت آنامورفیک، خروجی عریض تری و نسبت تصویر 2.8:1 خواهد داشت.

این لنز 100 میلی متری بر روی بدنه خود یک بریدگی یک چهارم اینچی دارد. همچنین حلقه های تنظیم فوکوس و دهانه دیافراگم این لنز به صورت چرخ دنده ای است که امکان استفاده از تجهیزات کنترل لنز مانند ردیابی فوکوس روی آن را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پکیج ۴ عددی لنز Sirui مدل T2.9 1.6x Full-Frame Anamorphic مانت E سونی (۳۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلی‌متری)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پکیج ۴ عددی لنز Sirui مدل T2.9 1.6x Full-Frame Anamorphic مانت E سونی (۳۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ میلی‌متری)"، کلیک کنید.