برسی لنز Sirui 50mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لنز Sirui 50mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی

لنز Sirui 50mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لنز Sirui 50mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی

لنز سینمایی Sirui 50mm T2.9 Anamorphic را مشاهده و خریداری کنید

لنز E 50mm T2.9 Anamorphic 1.6x که توسط شرکت Sirui تولید شده است، امکان ثبت تصاویر عریض با بوکه سینمایی و جزئیات غنی را برای نمایش در صفحه های سینما فراهم می کند. یکی از ویژگی های اصلی این لنز ایجاد جلوه نورهای آبی کشیده زمانی است که لنز را به سمت منابع نور بگیریم. هنگامی که این لنز را بر روی دوربین های فول فریم نصب می کنید، خط افق در کادر 60 درصد افزایش می یابد و در نتیجه دید بهتری از سمت چپ و راست سوژه به دست می آید. خروجی تصاویر ثبت شده در 16:9 با این لنز 2.8:1 خواهد بود. همچنین عکاسی با نسبت تصویر 3:2 تصویری خروجی با نسبت تصویر 2.4:1 را به همراه خواهد داشت.

یکی از ویژگی های عدسی های آنامورفیک ایجاد بوکه بیضی شکل است. این ویژگی باعث ایجاد نوعی اعوجاج پس زمینه شده و زمینه ای انتزاعی و تار را برای بازیگران فراهم می کند. روی بدنه این لنز یک شیار 1/4 اینچی برای نصب لنز ساپورت تعبیه شده است. همچنین حلقه های فوکوس و دیافراگم روی این لنز از نوع چرخ دنده ای هستند، بنابراین می توان از ابزارهایی مانند ردیابی فوکوس با این لنز استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز Sirui 50mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز Sirui 50mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی"، کلیک کنید.