برسی لنز Sirui 24mm f/2.8 Anamorphic 1.33x مانت E سونی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لنز Sirui 24mm f/2.8 Anamorphic 1.33x مانت E سونی

لنز Sirui 24mm f/2.8 Anamorphic 1.33x مانت E سونی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لنز Sirui 24mm f/2.8 Anamorphic 1.33x مانت E سونی

مشاهده و خرید لنز Sirui 24mm f2.8 Anamorphic 1.33x Cinematic Anamorphic

لنز E 24mm f2.8 Anamorphic 1.33x ساخت شرکت Sirui یک لنز فیلمی است که تصویر آنامورفیک را در اختیار کاربران قرار می دهد. این لنز برای دوربین های سونی با E-mount و سنسور APS-C طراحی شده است. این لنز میدان دید افق را 33 درصد افزایش می دهد. بدنه این لنز جمع و جور و سبک از آلومینیوم ساخته شده است و لنزها دارای پوشش چند لایه نانو هستند.

لنزهای این لنز از شیشه نوری معروف Schott ساخته شده است. با این لنز می توانید تصویری مستطیلی با خط افق گسترده، هایلایت های کشیده و بوکه بیضی شکل ثبت کنید. یکی دیگر از ویژگی های این لنز، حداقل فاصله کانونی 60 سانتی متری است که به عکاسان امکان ایجاد افکت های خلاقانه را می دهد. فواصل کانونی این لنز بر حسب متر و فوت مشخص شده است که کار را برای کاربران سراسر جهان آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز Sirui 24mm f/2.8 Anamorphic 1.33x مانت E سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز Sirui 24mm f/2.8 Anamorphic 1.33x مانت E سونی"، کلیک کنید.