برسی لنز Sirui 75mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی لنز Sirui 75mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی

لنز Sirui 75mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

لنز Sirui 75mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی

مشاهده و خرید لنز Sirui 75mm T2.9 1.6x Cinematic Anamorphic

لنز سینمایی Sirui 75mm T2.9 1.6x فیلمبرداری با جزئیات غنی را برای نمایش صفحه سینما فراهم می کند. این لنز فول فریم، بوکه‌ای بیضی‌شکل را همراه با جلوه‌های نورهای کشیده افقی آبی برای فیلم‌برداری با کیفیت سینمایی فراهم می‌کند. تصاویر گرفته شده با نسبت تصویر 16:9 با این لنز با نسبت تصویر آنامورفیک 2.8:1 فشرده می شوند و نتیجه نهایی از نسبت تصویر 3:2 2.4:1 خواهد بود.

حداکثر دیافراگم T2.9 این لنز عمق میدان کمی را فراهم می کند که تصاویر را به زیبایی در کل کادر به جز نقطه کانونی محو می کند. این لنز 75 میلی متری دارای یک شیار یک چهارم اینچی است که می توان از آن برای نصب پایه لنز استفاده کرد. علاوه بر این، حلقه های فوکوس و دیافراگم روی این لنز به طور هدفمند طراحی شده اند تا کاربران بتوانند از سیستم های کنترل لنز مانند ردیابی فوکوس استفاده کنند.

پوشش سنسورهای فول فریم

این لنز 75 میلی‌متری هنگام عکاسی با دوربین‌های فول فریم، خروجی ویدیوی عریض را ارائه می‌کند. بنابراین، هنگام عکاسی با نسبت تصویر 16:9، نسبت تصویر خروجی 2.8:1 و هنگام عکاسی با نسبت تصویر 3:2، نسبت تصویر خروجی 2.4:1 خواهد بود.

میدان دید آنامورفیک

طراحی آنامورفیک با نسبت تراکم 1.6 برابر در مقایسه با این لنز تصویر افقی مشابه لنزهای کروی 46 میلی متری را ارائه می دهد. در تصاویر ثبت شده با این لنز، اشیاء در فاصله نزدیکتر ظاهر می شوند. این برای عکاسی از فاصله دور و نزدیک موثر است.

اثر آنامورفیک

دیافراگم 10 تیغه ای این لنز، بوکه بیضی شکل و جلوه نورهای آبی رنگ شده در تصاویر را فراهم می کند.

کیفیت ساخت بالا

بدنه این لنز 75 میلی متری تماما از فلز ساخته شده است. علاوه بر این، این لنز دارای یک دیافراگم فیلتر 82 میلی متری و یک شیار یک چهارم اینچی برای اتصال یک لنز پشتیبانی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لنز Sirui 75mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لنز Sirui 75mm T2.9 Full Frame 1.6x Anamorphic مانت E سونی"، کلیک کنید.