برسی دوربین فیلم‌برداری سونی مدل PXW-Z190 4K

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین فیلم‌برداری سونی مدل PXW-Z190 4K

دوربین فیلم‌برداری سونی مدل PXW-Z190 4K

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین فیلم‌برداری سونی مدل PXW-Z190 4K

بررسی و خرید دوربین فیلمبرداری سونی PXW-Z190

دوربین فیلمبرداری سونی PXW-Z190 طراحی مشابه دوربین های سری XDCAM دارد. این دوربین می تواند ویدیوهایی با وضوح 4K و حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. این دوربین دارای 3 سنسور Exmor R 1/3 اینچی است که عملکرد بهتری در نور کم نسبت به سنسورهای استاندارد دارند. این دوربین دارای لنز سونی با زوم G اپتیکال 25 برابر و فیلتر ND متغیر الکترونیکی است. دوربین Z190 از کدک های مختلفی پشتیبانی می کند.

این محصول از HLG (Hybrid Log Gamma) پشتیبانی می کند که می توان از آن برای ایجاد محتوای HDR و SDR بدون نیاز به ویرایش فشرده استفاده کرد. وجود دو پورت کارت حافظه امکانات متنوعی از جمله امکان ضبط همزمان با رزولوشن های HD و 4K را فراهم می کرد. این دوربین مجهز به وای فای 2.4 و 5 گیگاهرتز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلم‌برداری سونی مدل PXW-Z190 4K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلم‌برداری سونی مدل PXW-Z190 4K"، کلیک کنید.