خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان

خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار فیچینو، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با تسلیت و گرامیداشت شهادت خبرنگاران محور مقاومت اظهار کرد: رژیم جعلی و جنایت کار صهیونیستی اقدامات وحشیانه ای علیه بشریت و انسانیت انجام داده که این اقدامات را محکوم می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه پل ارتباطی محکم مردم و مسؤولان هستند، گفت: خبرنگاران تنها افرادی هستند که صدای دردمندان را منعکس می‌کنند و پیگیر مطالبات مردمی هستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خبرنگاران صدای رسای مردم دردمند هستند، اضافه کرد: مطالبه گری و دادرسی مشکلات مردم از رسالت‌های مهم خبرنگاران است.
وی با اشاره به رسالت خبرنگاران در عرصه‌های مختلف افزود: خبرنگاری کار و رسالتی پیامبرگونه است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم رعایت چارچوب‌ها و قواعد در انتشار اخبار و مطالب اضافه کرد: دقت نظر، صداقت و توجه به رسالت در عرصه خبر مورد تاکید است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به تنگ نظری‌ها و جنایت‌های دشمنان علیه ایرانیت، اسلامیت و انسانیت بیان کرد: رژیم صهیونیستی با شهادت خبرنگاران دنبال خفه کردن صدای بشریت و دادخواهی است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مساله جهاد تبیین از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: جهاد تبیین مطالبه جدی رهبری و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به حفظ و صیانت عزت ملی بیان کرد: خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند.

فلاحتی با اشاره به اهمیت اشرافیت از اخبار و اطلاعات درون مرزی و برون مرزی اضافه کرد: خبرنگار و اهل رسانه باید دائماً دنبال اطلاعات بود و مطلع باشد.

وی، زمان سنج بودن را از وظایف مهم خبرنگاران برشمرد و افزود: زمان سنجی از رسالت‌های مهم خبرنگاران در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کتابخوانی و اهل مطالعه بودن در حوزه رسانه بسیار اهمیت دارد، گفت: کتاب‌خوانی و مطالعه کتب مختلف مورد توجه اصحاب خبر، اهل اندیشه و قلم قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خبرنگاران جامع و زیبا بنویسند، اضافه کرد: زیبا نویسی و جامع نویسی، بیان زیبا و رعایت موازین ادبی در نوشتار، گفتار و رفتار از سوی خبرنگاران بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان توصیه‌ای هم به خبرنگاران کرد و گفت: تمام نگاشت‌ها، روز گذشت‌ها و اتفاقات روزمره کاری تان را بنویسید و در طول سال آن را مرور کنید.

فلاحتی با اشاره به اینکه خبرنگاران اهل تجربه هستند، اضافه کرد: تجربه انگاری و مرور تجارب و اندیشه دیگران در عرصه خبر و رسانه اثرگذار و ماندگار است.

وی با تاکید بر لزوم مطالبه گری از سوی رسانه‌ها افزود: حامی و پشتیبان خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند – خبرگزاری فیچینو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.